Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Så er jeg tilbage. Havde lidt udstyr der skulle prøves af og blev nødt til at fejre at det er et år siden jeg sidst lagde et mega-maxi-mix-12-tommer-supersound herud.
Der er både download og streaming funktion.
I Love Soundcloud
Tracklisten skal nok komme op. Kom gerne med noget konstruktivt
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Hmmm ingen der har noget til det? Om ikke andet så bare et thanks?
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Det har du helt ret i. Jeg tager lige en lytter her på work og så får i en
- Fedde Le Grand - Output
- Javi Mula - Come on
- Sander Kleinenberg - This is Our Night
- Boza - My Big Thing
- Neils Van Gogh - Every Fucking Weekend
- Lasbas - House Thing
- Deadmau5 - Hi Friend
- Calvin Harris - I'm Not Alone
- Dirty South - We Are
- Milk & Sugar - Let The Sunshine
- Santiago & Bushido - Make Me Feel
- Dan - Monkey Business (DJ Bam Bam Remix)
Nu har jeg lyttet det igennem og der er jo ikke så meget at kommentere omkring mixing, men det er jo heller ikke et teknisk komplekst mix. Det du hovedsageligt skal bruge er feedback på playlisten og rækkefølgende i denne og hvilke numre du har valgt. Det kan jeg nok ikke give dig, da jeg ikke er så stærk i housetracks.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Helt iorden. Og ja det var præcis det jeg gerne ville have fat i.
Er obygningen fornuftigt. Jeg har prøvet at bygget mixet op - starte funky og lægge noget på. Tage lidt af det igen med Chris Harris mixet og så lægge på igen.
Mixet blev til fordi jeg skulle teste noget nyt grej. Så jeg har ikke "turdet" kaste mig ud i noget vildt - håber dog snart jeg får styr på effektmaskinen og sampleren, så hører du fra mig igen