Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Jeg har utroligt lidt at gå ud fra, andet en svag erindring, at jeg en gang i 90'erne i radioen hørte en sang, ala pop/rock med et sample fra star wars imperial marchen. Det er ikke meget at få ud fra, men hvis en af jer har sangen, kan i garanteret fortælle mig hvad den hedder, om ikke andet, uploade den
Edit: Jeg fandt på forunderligvis ud af titelen nu, I could never be your woman. Hold kæft mand, jeg har været en syv otte år da jeg hørte den, og nu kom jeg bare i tanke om den sang i dag. Er der nogen der har den sang? lyder som om det er gorillaz der har lavet den, men er det ikke
225Kbit
2. White Town - Your Woman (Fitch Brothers Up-Town Dance Mix Radio Edit) (3:43)
3. White Town - Your Woman (Fitch Brothers Down-Town Mix Short Version) (3:57)
4. White Town - Your Woman (Fights 2000 Mix Radio Edit) (4:01)
5. White Town - Your Woman (Album Version) (4:16)
uden tvivl 90ernes aller fedeste nummer, lavet i en skummel kælder i frankrig... Nummeret vil alle dage ligge på min personlige top3 over bedste numre!
Ja gir jeg lidt ret i..
Men for mig forbinder jeg sangen med sommer og rigtig godt vejr udenfor, og så sidde med nogen af vennerne ude på terrassen/altan og nyde nogen kolde øl.. ved ikke hvorfor men syntes sangen passer godt i sån situation