Hjælp til Polterabend ideer
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hjælp til Polterabend ideer
Ja, så friede en af mine gode venner til sin kæreste, i weekenden, og de skal så giftes.... Dertil skal vi holde en ordenlig omgang Polterabend. Da jeg ikke har været nogen arrangør af sådan noget før, ville jeg høre om nogle af Jer her inde har nogle gode ideer, til hvad vi kan lave til en rimelig pose penge. Hvor mange vi bliver vides ikke endnu, sådan noget som paintball, og sådan ting ude i Kongelunden, er han ikke meget for, og eftesigende er det vidst også dyrt... Så jeg håber nogle af Jer har nogle gode råd, ideer, mv.
På forhånd tak !
På forhånd tak !
Re: Hjælp til Polterabend ideer
prøv dette...
Lån et bur fra det lokale posthus og så en gang gennem en vaskehal.... selvfølgelig med beskyttelses udstyr på...
eller lade ham kidnappe af en flok der påstående kalder ham et andet navn end hvad han nu hedder og han skal skylde dem seriøst mange penge....
Lån et bur fra det lokale posthus og så en gang gennem en vaskehal.... selvfølgelig med beskyttelses udstyr på...
eller lade ham kidnappe af en flok der påstående kalder ham et andet navn end hvad han nu hedder og han skal skylde dem seriøst mange penge....
hilsen
M.I.G.1
M.I.G.1
Lej en dværg!! http://www.dværge.dk/page_1211869072192.html
Der står flere forslag til hvad de tilbyder, men i kan også selv komme med forslag hvis i har noget i tankerne.
Der står flere forslag til hvad de tilbyder, men i kan også selv komme med forslag hvis i har noget i tankerne.
Ged
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Hvis du, ligesom mig, ikke synes alt det der med at gå og sælge kys i det lokale storcenter osv er specielt sjovt, så er her en lidt forslag..
Skydning (bane eller lerdue) (Først på dagen, da skydebaner som regel ikke vil tage imod fulde folk)
Go-Kart
Paintball
Stjernetræf (http://www.babooncity.dk/grupper/stjernetraef <- Et sted i Herning, men det kan være der er lignende steder derude..)
Øksekast
Ølsmagning/whiskysmagning/...
Mini-race (http://www.eventcompany.dk/event/racing-slotrace-1/ <- I århus, men der er sikkert også lignende steder)
Du kan også prøve at kigge her: http://www.oplevelsesgaver.dk/til_ham_a ... qsgg95c0o6
Skydning (bane eller lerdue) (Først på dagen, da skydebaner som regel ikke vil tage imod fulde folk)
Go-Kart
Paintball
Stjernetræf (http://www.babooncity.dk/grupper/stjernetraef <- Et sted i Herning, men det kan være der er lignende steder derude..)
Øksekast
Ølsmagning/whiskysmagning/...
Mini-race (http://www.eventcompany.dk/event/racing-slotrace-1/ <- I århus, men der er sikkert også lignende steder)
Du kan også prøve at kigge her: http://www.oplevelsesgaver.dk/til_ham_a ... qsgg95c0o6

-
stefanbabz
- Geografisk sted: Denmark
Vi tog engang gommen, klædte ham af, så han havde undertøj, sko og sokker på .. låste ham fast til et bord i et tog, med håndjern .. og en enkelt billet i hånden til Århus .. (fra ringsted) hej heeeeej
Dette skal dog først gøres meget meget sent på aftenen når man har fået drukket ham tilpas stiv, til det kan lade sig gøre..
Dette skal dog først gøres meget meget sent på aftenen når man har fået drukket ham tilpas stiv, til det kan lade sig gøre..
im a sucker for house music
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Ikke altid en god ide.. Ved ikke om det er en sand historie, men hørte om en gut, der blev sendt med taxa til Aalborg efter festen (fra Herning).. Da folk så havde fået sat sig til bords til brylluppet havde gommen rejst sig, nævnt et par navne, og bedt dem forlade festen, da han ikke ønskede at være venner med dem mere..stefanbabz skrev:Vi tog engang gommen, klædte ham af, så han havde undertøj, sko og sokker på .. låste ham fast til et bord i et tog, med håndjern .. og en enkelt billet i hånden til Århus .. (fra ringsted) hej heeeeej![]()
Som sagt ved jeg ikke om det er sandt, men jeg ville også være pissed over det, hvis det skete for mig!

Jeg forstår ikke folks utrolige lyst til at smadre en polterabend for gommen.
Hvis nogen gjorde sådan noget ved mig, ville de ikke komme med til mit bryllup og være heldige hvis de ikke fik en politi anmeldelse for frihedsberøvelse.
Har aldrig forstået hvorfor den sidste dag skal fejres med hadfulde ting som at klæde folk af, tvinge dem til ydmygende ting osv.
Det er ikke rigtige venner som gør sådan noget, det er talentløse drengerøve fra Jylland.
Hvis nogen gjorde sådan noget ved mig, ville de ikke komme med til mit bryllup og være heldige hvis de ikke fik en politi anmeldelse for frihedsberøvelse.
Har aldrig forstået hvorfor den sidste dag skal fejres med hadfulde ting som at klæde folk af, tvinge dem til ydmygende ting osv.
Det er ikke rigtige venner som gør sådan noget, det er talentløse drengerøve fra Jylland.
Gør bare det sædvanlige - masser af spiritus, en masse strippere, en god portion herre-mad, og så lidt hyggelige fornøjelser.
Ydmygelser er simpelthen for vagt!
Ydmygelser er simpelthen for vagt!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Enig, men jeg vil hellere ydmyges end det man gør her i denne del af Kina, har får tæsk af sine vennerDjMail skrev:Jeg forstår ikke folks utrolige lyst til at smadre en polterabend for gommen.
<---------------------------->
§1 I'm always right
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Færge eller fly til Polen og udnytte deres svage våbenpolitik som gør det muligt at man kan komme ud og prøve at skyde med stortset alle former for våben fra AK47 til små russiske kampvogne. Eventuelt kan det kombineres med at tage ud og køre i biler som man ikke normalt får råd til at køre i herhjemme. Ferrari, Lamborgihni, McLaren osv. Om aftenen billig sprut, natklub / stripklub.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Det er sku utrolig hvad der kan lade sig gøre.. det er sku noget syret nogetmammut skrev:Lej en dværg!! http://www.dværge.dk/page_1211869072192.html
Celebrate Your Life With House
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Tak for alle svar, indtil videre, faldt selv over SuperEvent som måske var en mulighed 
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Seneste polterabend jeg var med til at arrangere for en kammerat bestod af:
1:
Besøg på den lokale brandskole hvor gommen skulle igennem røgdykkerbanen med fuldt udstyr. Her skulle han redde en nødstedt trunte (en oppustelig en af slagsen) og få hende helskindet ud i friheden... Efter gommens tur fik alle vi andre også mulighed for at prøve banen 2 og 2, mens resten nød det gode vejr og kolde øl udendørs..
En superfed oplevelse, som dog nok kræver at man kender en brandmand med kontakter til skolen..
2:
Paintball.
En klassiker (og nogle vil nok også mene at den er ved at være outdated..) men synes nu stadig det er meget sjovt..
Først et par timers "krig", hold mod hold... og så små 10 minutters jagt hvor gommen puttes i en hvid malerdragt og får 30 sekunders forspring.. 
Herefter frokost på grill..
3:
Herefter kørte vi til en boldbane hvor vi spillede kikkertfodbold (en top-sjov "sportsgren" hvor der spilles fodbold med specialkonstruerede kikkerter for øjnene..), og alm. fodbold...
Kombineret med godt vejr, musik og kolde øl, så er det faktisk en helt kanon aktivitet..
4:
Herefter tog vi hjem til min kammerat (og med-planlæggers) hus, hvor folk kunne bade og klæde om.
Så stod den på øl, lækker aftensmad, øl, sprut, stripper, øl, sprut, fest, øl og hvad der ellers hører til, resten af aftenen...
...og så røg vi i byen..
Hele dagen havde vi 3 biler som transporterede os rundt... og naturligvis med el-køletasker i alle bagagerummene så vi havde kolde øl hele vejen..
Min makker og jeg var fra starten enige om at vi ikke ville lave en ydmygende polterabend... og gommen har da også efterfølgende sagt at det var en super fed dag...
Håber det kan bruges til lidt inspiration..
1:
Besøg på den lokale brandskole hvor gommen skulle igennem røgdykkerbanen med fuldt udstyr. Her skulle han redde en nødstedt trunte (en oppustelig en af slagsen) og få hende helskindet ud i friheden... Efter gommens tur fik alle vi andre også mulighed for at prøve banen 2 og 2, mens resten nød det gode vejr og kolde øl udendørs..
2:
Paintball.
En klassiker (og nogle vil nok også mene at den er ved at være outdated..) men synes nu stadig det er meget sjovt..
Herefter frokost på grill..
3:
Herefter kørte vi til en boldbane hvor vi spillede kikkertfodbold (en top-sjov "sportsgren" hvor der spilles fodbold med specialkonstruerede kikkerter for øjnene..), og alm. fodbold...
Kombineret med godt vejr, musik og kolde øl, så er det faktisk en helt kanon aktivitet..
4:
Herefter tog vi hjem til min kammerat (og med-planlæggers) hus, hvor folk kunne bade og klæde om.
Så stod den på øl, lækker aftensmad, øl, sprut, stripper, øl, sprut, fest, øl og hvad der ellers hører til, resten af aftenen...
...og så røg vi i byen..
Hele dagen havde vi 3 biler som transporterede os rundt... og naturligvis med el-køletasker i alle bagagerummene så vi havde kolde øl hele vejen..
Min makker og jeg var fra starten enige om at vi ikke ville lave en ydmygende polterabend... og gommen har da også efterfølgende sagt at det var en super fed dag...
Håber det kan bruges til lidt inspiration..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Det er fandme en nice polterabend "TheJackal"
Står selv og skal havde noget inspiration, så takker.
Men ikke for at vudere alt op mod penge, men hvad har sån en dag kostet, hvis man ser bort fra jeres by tur?
Står selv og skal havde noget inspiration, så takker.
Men ikke for at vudere alt op mod penge, men hvad har sån en dag kostet, hvis man ser bort fra jeres by tur?
Celebrate Your Life With House