Glædestråd
Redaktør: Moderators
Re: Glædestråd
Skal ind og se 'pigen der legede med ilden' på mandag sammen med to veninder. Glæder mig 
Har købt Nøddepatruljen vol. 1, 2 og 3 idag
Billigt endda. Så det er 6 timers Nøddepatruljen. Det er nice nostalgi!
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Har efter 8 ugers utålmodig venten, endelig modtaget min nye DELL Vostro PC til mit hjemme kontor.
Indtil videre, en udemærket sag i minitower, som - om ikke andet - er total lydløs
Indtil videre, en udemærket sag i minitower, som - om ikke andet - er total lydløs
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Er endelig ved at have styr på den næste fest.
DJsn er booket, venue er klar, flyer er klar. Nu mangler vi bare lige at få booket fly og hotel til den Hollandske DJ.
DJsn er booket, venue er klar, flyer er klar. Nu mangler vi bare lige at få booket fly og hotel til den Hollandske DJ.
Den er rigtig fed! Top film. Dog trak det ned, at der sad Tarantino-fanboys ved siden af os, og grinte hvergang en nazi fik skåret et hagekors i panden...Sunshine skrev:Var i biffen i går og se Inglorious Basterds
Der sad nogle duller for at sige det rent ud, bagved os. De var omkring 8 personer, og var så irriterende at høre på, de første to kommentarer de havde, da de kom ind i salen var "gud hvor er der varmt herinde" og "nææ hvor er det nogle dejlige stole" - de var lige rullet ind med 4-toget og har sandsynligvis aldrig været udenfor København i hele deres liv, efter dialekten at dømme. Lige derefter sad de og snakkede om, at de faktisk ikke anede hvad filmen handlede om - men at Brad Pitt jo var med i den, og derfor havde de valgt at tage ind og se den. Da en så sagde, at den handlede om WW2 blev de vildt forbløffede. Og hvinede selvfølgelig som små grisebasser første gang Brad kom på skærmen.Silian^ skrev:Den er rigtig fed! Top film. Dog trak det ned, at der sad Tarantino-fanboys ved siden af os, og grinte hvergang en nazi fik skåret et hagekors i panden...Sunshine skrev:Var i biffen i går og se Inglorious Basterds
Denne skulle vist have været i brokketråden
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
DjMail skrev:Er endelig ved at have styr på den næste fest.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Har fået installeret et nyt grafikkort i min gamle spand af en computer.
Den har stået stille i et år, så blev helt nostalgisk da den startede op igen
Den har stået stille i et år, så blev helt nostalgisk da den startede op igen
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?Re: Glædestråd
Det var et priceless øjeblik! Blondine-dulle-teenage-alarmSunshine skrev:Og hvinede selvfølgelig som små grisebasser første gang Brad kom på skærmen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Så var der endeligt tid til at flytte rundt..
Udover det, så kan jeg nu langt om længe udnytte at mit tv understøtter DVB-C..
Udover det, så kan jeg nu langt om længe udnytte at mit tv understøtter DVB-C..
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Fast stilling som sælger i FONA butik igen. Dejligt med arbejde, hold op det dér A-kasse er noget bøvl. De inkasserer gerne penge med det samme, men når det kommer til udbetaling af penge, går der gerne 1 måned ekstra. 
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Var på vej hjem ad fra byen, og lige pludselig så jeg en seddel liggende ved nogle blade, som var faldet af træerne, og hov, der var sgu en penge seddel, det lignede en 100 kr. seddel, men da jeg kom nærmere, var det sgu 1000 kr.
Så vi tog sgu videre og fyrede de 1000 kr. af. Fedt!
Battlede med Commercial Club Crew i nat i Aalborg.. Total svedig fed fest!!
--=DeCain the DJ=--
Var ude og se Cirque Du Soleil træning igår og fik snakket med deres akrobat træner samt deres fysioterapeut om mulig praktikplads ved dem.
Imorgen står den på Cirque Du Soleil efterfulgt at backstage og snakke med artister og crew.
Lørdag crazy fest med venner og veninder. Det bliver en god weekend
Imorgen står den på Cirque Du Soleil efterfulgt at backstage og snakke med artister og crew.
Lørdag crazy fest med venner og veninder. Det bliver en god weekend
Dangerman, keep the bongos alive!!!
Det lyder spændende! Din begejstring for de cirkusaber er jo heller ikke så lille, så du ville passe godt ind..Lokefar skrev:Var ude og se Cirque Du Soleil træning igår og fik snakket med deres akrobat træner samt deres fysioterapeut om mulig praktikplads ved dem
Holy fuck - det var dig jeg mødte :OKazo skrev:XYZ i Kødboderne 18 i går. Er du gal, der var smæk på. Tak for drinken FrZ
- Kan ikke huske 80% fra den aften... Men griner; du giver den næste
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.