Køb af nettop

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Køb af nettop

Indlæg af chreddy1 »

Hey CA'er :)

Jeg har gået og tænkt lidt over at udskifte min snart 5 år gamle stationære med en ny maskine, helst en nettop..
Jeg har så set lidt på en ASRock NetTop ION 330-BD, og synes at den ser da egentligt ret lækker ud til den pris.. :)
Er det noget der kan anbefales? Evt. andre nettops?

Jeg har ikke behov for noget vildt grafik, da jeg altid kun spiller på min laptop, og foto redigering er højest sandsynligt ikke noget jeg kommer til at beskæftige mig med..
Det skal desuden lige siges at jeg ikke har overdrevet mange penge til en ny pc..
Grunden til køb af ny pc er som "backup", så jeg har en maskine, hvis der nu skulle ske noget med min laptop.. Samt at min nuværende spand af en maskine kører ufatteligt langsomt og larmer helt voldsomt.. Nååh ja, og ikke mindst pga. at min nuværende egentligt også fylder en del, og jeg godt vil spare den plads, hvis muligt.. :)

På forhånd tak :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Re: Køb af nettop

Indlæg af Sunshine »

lol for helvede. Jeg troede du mente sådan en her

Billede
Billede
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

LOL!
Det er ikke liiiiiige helt det jeg går efter.. :P

Jeg kan lige tilføje at jeg helst ser en evt. nettop med +250 GD HDD (SSD er også ganske fint) og 2 GB RAM.. :)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Sunshine skrev:lol for helvede. Jeg troede du mente sådan en her

Billede
Jeg troede helt det samme (:
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

Haha :P.. En moderator skal være velkommen til at sætte (PC) eller lign. i topic-navnet, for at undgå flere misforståelser.. :)
Så vil jeg lige give dette lille link, for endnu engang at slå fast hva jeg snakker om.. http://en.wikipedia.org/wiki/Nettop ;)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Altså nu er den jo under hardware/software og internet :) Så mon ikke det er fint nok :)

Hvor god sådan en dims er til diverse opgaver ved jeg ikke.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar