hej jeg har fået en pc hvor i der er installeret windows 2000 pro nt...og jeg vil så gerne have lagt 7 på den og har også skiven lægger den i maskinen og starter maskinen op.... så sker der bare det at maskinen ikke går igang med at spørge om man vil installere cden men starter 2000 op..... kan hverken komme ind i bios eller noget er der nogen der ved hvad jeg kan/skal gøre...??
jeg har også en anden pc men kan ikke bare lave den anden hdd om til slave og smidde den deri for det er ikke samme stik.....
anyone???
hjælp til format af Hdd seagate..
Redaktør: Moderators
hjælp til format af Hdd seagate..
hilsen
M.I.G.1
M.I.G.1
Re: hjælp til format af Hdd seagate..
Kan du ikke bare starte Win 7 installationen inde fra Win 2000 ?.
Lige et spørgsmål: Har du undersøgt om maskinen faktisk kan køre Win 7 ?. Umidelbart lyder det til, at det er en gammel maskine, når der er Win 2000 på den.
Zivago
Lige et spørgsmål: Har du undersøgt om maskinen faktisk kan køre Win 7 ?. Umidelbart lyder det til, at det er en gammel maskine, når der er Win 2000 på den.
Zivago
Re: hjælp til format af Hdd seagate..
den kan sagtens køre vista og sådan men da det er en "gammel" firma maskine så blev der installeret det på den men ham jeg har den fra vil lige hjælpe mig i aften da han har login til maskinen så håber det bliver løst i aften men tak for at i ville kigge på det og specielt tak til dig Zivago for at kommentere det....
hilsen
M.I.G.1
M.I.G.1