Webcam i MSN i windows 7
Redaktør: Moderators
-
night_hawk
Webcam i MSN i windows 7
Hmm installeret for nyeligt windows 7, samt messenger og det tilhørene sjov..
Nu står jeg bare med det problem at jeg ikke kan have webcam converation med alle mere? Når den "får" forbindelse lukker den bare ned med de fleste brugere.
Og de få det virker med, er det lidt forskelligt om de har windows 7 eller vista..
Hvad kan dette skyldes?! ;/
Nu står jeg bare med det problem at jeg ikke kan have webcam converation med alle mere? Når den "får" forbindelse lukker den bare ned med de fleste brugere.
Og de få det virker med, er det lidt forskelligt om de har windows 7 eller vista..
Hvad kan dette skyldes?! ;/

Re: Webcam i MSN i windows 7
Censur - for mange klager over din lille pølse!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
night_hawk
Det var da også mega brugbart det indlæg du kom med frz... Hurra for "store" Frz

Jeps.. THEY ALL LOVE!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Hvilket webcam er der tale om? Den meget lille mængde jeg har læst i forbindelse med det her fokuserer oftest på manglende driverunderstøttelse.
Fungerer dit webcam i andre programmer. Et par stykker har fået det til at virke ved at installere driverne til deres webcam påny.
FrZ <3
Fungerer dit webcam i andre programmer. Et par stykker har fået det til at virke ved at installere driverne til deres webcam påny.
FrZ <3
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Du skriver ikke noget om hvad det er for et setup du bøvler med..
Jeg har kendskab til flere laptops, der simpelthen har måttet have ny cam-driver, ny cam-firmware, eller måske begge dele, efter Win7 er kommet.
Måske producenten har nye drivere/firmware til download?
FrZ -
Jeg har kendskab til flere laptops, der simpelthen har måttet have ny cam-driver, ny cam-firmware, eller måske begge dele, efter Win7 er kommet.
Måske producenten har nye drivere/firmware til download?
FrZ -

. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
night_hawk
Det er et micorosfot lifecam vx-6000 .. det virker fint med nogle som sagt i msn. andre kan den slet ikke oprette forbindelse med, og det er på en stationær computer...
har prøvet med nyeste drivere fra MS selv. men ja ?
har prøvet med nyeste drivere fra MS selv. men ja ?

- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Du siger, at nogle kan du få forbindelse med, og andre ikke.
Er det kun på msn den er gal?
For så er det med stor sandsynlighed i versions forskelle i msn, hunden ligger begravet.
Der kommer jævnligt opdateringer til msn (der er kommet en for nyligt..),
og flere af de sidste opdateringer, har været mere eller mindre, en helt ny msn.
Jeg kunne fint forestille mig, at det er en konflikt mellem 2 meget forskellige versioner.
Prøv engang at spørge hos dem, hvor du har problemet. I har med garanti vidt forskellige versioner af msn
Er det kun på msn den er gal?
For så er det med stor sandsynlighed i versions forskelle i msn, hunden ligger begravet.
Der kommer jævnligt opdateringer til msn (der er kommet en for nyligt..),
og flere af de sidste opdateringer, har været mere eller mindre, en helt ny msn.
Jeg kunne fint forestille mig, at det er en konflikt mellem 2 meget forskellige versioner.
Prøv engang at spørge hos dem, hvor du har problemet. I har med garanti vidt forskellige versioner af msn
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Jeg har også problemer med msn og webcam
har en W500 fra Lenovo med inbygget cam. Win 7 som styresystem.
Når jeg skal bruge webcam kan jeg være heldig det virker første gang, jeg kan også være uheldig at skulle connecte til personen i alt mellem 2 og 20 gange for at det lykkes..
Det undre mig meget at det kan skifte sådan, og det er ikke engang fordi linien bliver udnyttet så den ikke kan få optimal forbindelse.. Syns det virker meget mærkeligt..
har en W500 fra Lenovo med inbygget cam. Win 7 som styresystem.
Når jeg skal bruge webcam kan jeg være heldig det virker første gang, jeg kan også være uheldig at skulle connecte til personen i alt mellem 2 og 20 gange for at det lykkes..
Det undre mig meget at det kan skifte sådan, og det er ikke engang fordi linien bliver udnyttet så den ikke kan få optimal forbindelse.. Syns det virker meget mærkeligt..
Super lækker maskine ellers. Det er jo den gode afløser for Txxp serien 
Har du prøvet at skrive til lenovo angående driver-update? De er sgu til at snakke med.
Har du prøvet at skrive til lenovo angående driver-update? De er sgu til at snakke med.
Hmmm det kan næsten kun være QzL undercover
Ingen normale mennesker vil have en så stor kærlighed til lenovo 
Hehe det er faktisk korrekt. Tænkte ikke lige over jeg ikke sad ved min egen computer (iøvrigt også en Lenovo
)
Men kærligheden til WXXX-serien er lidt blandet. For man skal op og have 700-modellen, hvis den skal være med ikke-onboard grafikkort. Og 700-modellen er kun med 17" :/
Men kærligheden til WXXX-serien er lidt blandet. For man skal op og have 700-modellen, hvis den skal være med ikke-onboard grafikkort. Og 700-modellen er kun med 17" :/
W500 har da to gfx, et onboard og et ekstra lidt bedre?
Det ku være man skulle prøve at spørge på de forums.
Jeg er selv 100% lenovo person
Det ku være man skulle prøve at spørge på de forums.
Jeg er selv 100% lenovo person
Nå cool nok. Kunne sgu heller ikke forstå andet. Så er det jo super. Kunne bare ikke finde noget whitepaper på grafikkortet end det der var onboard på 500-modellerne. Men kan jo have overset noget
Lenovo ved man sgu hvad er. Dell er også ret gode, men mangler lige det sidste hak opad for at komme i samme klasse synes jeg. Der er lidt for meget lir over XPS og deres Alienware-modeller.
Nå det må være nok off-topic. Synes bare generelt Lenovos support er genial, så det kunne være en løsning.
Nå det må være nok off-topic. Synes bare generelt Lenovos support er genial, så det kunne være en løsning.
Fandt lige lidt info..:
· Intel® Core™ 2 Duo processor T9600 ( 2.80GHz 1066MHz 6MB )
· 15.4 " WUXGA TFT 1920x1200
· ATI Mobility Radeon FireGL V5700 512MB
· 4 GB DDR3 SDRAM 1066MHz SODIMM
· 320GB 7200
· DVD Recordable (Dual Layer)
tilbage til emne: jeg havde bare ikke lige forestillet mig at skulle spørge dem da jeg troede det var msn der var fucked.. men ku selvfølgelig da høre dem ad.
· Intel® Core™ 2 Duo processor T9600 ( 2.80GHz 1066MHz 6MB )
· 15.4 " WUXGA TFT 1920x1200
· ATI Mobility Radeon FireGL V5700 512MB
· 4 GB DDR3 SDRAM 1066MHz SODIMM
· 320GB 7200
· DVD Recordable (Dual Layer)
tilbage til emne: jeg havde bare ikke lige forestillet mig at skulle spørge dem da jeg troede det var msn der var fucked.. men ku selvfølgelig da høre dem ad.
Hahaha... Jeg giver en bajer for den kommentar derCCK^ skrev:Hmmm det kan næsten kun være QzL undercoverIngen normale mennesker vil have en så stor kærlighed til lenovo
lille update fra min side af.. Har lige siddet på skype i en time uden nogen problemer, så tror vist sagtens man kan konkludere ud fra det at det er et problem med MSN ku man ik? 
Jooo, det skulle man da mene