Der er ikke længe til at vi skal ind i et nyt år, året 2010..
Og der er jo en tradition her på Chart Attack at der skal laves et
Yearmix, denne her gang er det mig der står for det såfrem der er nok
til at vi kan komme igang, derfor søgers der efter nogle der vil bidrage
med et mix-set til yearmixet.
Vi skal gerne have nogle der kan mixe følgende genre:
Hip Hop / R'n'B.
Mainstream.
House.
Dance / Hard-Dance.
Trance.
Italo-Dance.
Hardstyle.
En Intro/Outro. (Dog kan vi aftale internt hvad det skal være i år)
Det gør ikke noget hvis der er f.eks 2 der gerne vil mixe samme genre, bare aftal i ikke bruger samme numre i jeres set.
Da dette er en lidt "sent" dette er kommet på ang. yearmix så er der en kort tilmelding og det er vigtigt folk holder en aftalt deadline, tilmelding til mixet kører frem til og med
! FREDAG D.4. December !
Skulle du have mod eller lyst til en anden genre musik end der er skrevet så siger du bare til, da der er brug for så bredt så muligt.
Det er selvfølgelig musik som er udkommet i løbet af året 2009 der skal mixes i jeres del.
Jeres mix-part skal være færdigt ! Søndag D.20. December ! Hvilket vil give mig tid til at hører alt
igennem også få sat det sammen og selvfølgelig hvis der er noget der skal laves om ect.
Ang. afspilning af mixet så er det muligt at det bliver spillet på partytzone.nu
Jeg skal bare lige snakke med folk bag om det har interesse. (Dj skoge)
Så sidder du derude og kunne tænke dig at blive en del af Yearmix på CA så tilmeld dig, du behøver ikke
være en super-skilled mixer, så vær ikke nervøs
stået bag udgivelserne de seneste år, at vi andre også kan =).
Jeg vil selv også stå bag et set med Dance / Hard-Dance musik.
Det skal lige siges at jeg ikke har nogen erfaring med dette projekt så alt input, ideér er velkommen.
Desuden skal vi bruge en til at lave et Cover.
Jeg håber der er interesse derude og håber der er mange der vil tilmelde sig.
Hvis det skal blive til noget så skal der MINDST bruges 5 mixere og alt over er jo konge
Så tilmeld dig ved at skrive herinde eller send en PM til mig, så får du adgang til vores private
"Yearmix" tråd.
Mvh. T-Mazz / Thomas