hvad mixer i med for tiden?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Atju
Geografisk sted: Were Ever When Ever.

hvad mixer i med for tiden?

Indlæg af Atju »

hey.

ja da jeg ikke har mixet siden 2002 er jeg jo nok ikke helt opdateret med mix pogrammerne.

så ville bare høre hvad folket mixer med i dag?

kan huskede at jeg mixede med: magic music maker og senere ACID 4 dengang.

kunne da være meget sjovt at give det et try igen, men mangler et godt (lidt nemt :P ) mix pogram, så hvis der er nogen der kan hooke mig up med sådan et og eventuelt stå til rådighed med en smule assistance kunne det være fedt.

/Atju
/Atju

HUSK: Historie er den løgn, man er blevet enige om.

Jeg Går Af Trapper A Stiger Agurger Med Mer.

Image
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Re: hvad mixer i med for tiden?

Indlæg af chreddy1 »

Jeg bruger ACID Pro 7.0 (nyeste build) når jeg laver bootlegs osv.
Og så bruger jeg Virtual DJ 5.2 når jeg streamer.. 5.2 fordi jeg har store problemer med 6.0..

Jeg synes selv at ACID er rimeligt nemt, men det kommer jo selvfølgeligt an på hvad man vil lave, og hvor meget man vil lægge i det.. ;)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Re: hvad mixer i med for tiden?

Indlæg af Maunus »

Jeg har brugt cracked og skod udgave af Ableton - det gik ned hele tiden. Simpelthen fordi jeg ikke havde betalt. Simpelthen for dårligt. (hæhæ)

Men da jeg havde Mac besluttede jeg mig så at købe Logic (: Så det er jeg i gang med at lære stille og roligt nu.
Besvar