Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Ja så skete det lige endnu en gang, jeg hører et nummer i radioen, men uden de fortæller hvad nummeret hed. Det er et gammelt 90's eurodance nummer, som er blevet "remixed" og lagt op til en mere pop agtig sang, desværre kan jeg ikke huske hvad originalen hedder, eller hvem artisten er, men hvis I også har lagt mærke til der kører en popversion af det gamle eurodance nummer, så ved I helt sikkert mere end jeg gør
Det er en utrolig ringe beskrivelse, jeg ved det, men kan ikke gøres bedre :/
Jeg har ingen ide om hvilken kanal det var på, jeg var på et værksted, hvor vi først satte radioen til da vi skulle gøre rent, ellers var det også det første jeg havde tjekket, men ved desværre intet Det irriterer mig også grænseløst jeg ikke kan huske hvad originalen hedder Men håber fortsat på at der kommer en med et svar Det er vidst begrænset hvor mange 90's eurodance numre der bliver lavet om til popversioner, og her i år
Endelig fandt jeg ud af det,
Jordin Sparks: S.O.S (Let the music play) Er der nogen der har denne? (samt originalen) Den kunne jeg godt tænke mig, hehe
Det er vel strengt taget et gammelt Barry White-nummer er det ikke? Men jeg mener dog også der kom en peppet 90'er/2000-udgave af nummeret. Så vidt jeg husker var det Funkstaren som var indover.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco skrev:Det er vel strengt taget et gammelt Barry White-nummer er det ikke? Men jeg mener dog også der kom en peppet 90'er/2000-udgave af nummeret. Så vidt jeg husker var det Funkstaren som var indover.
Funkstar deluxe remixet er super fedt. Godt nok længe siden jeg har hørt den.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
nco skrev:Det er vel strengt taget et gammelt Barry White-nummer er det ikke? Men jeg mener dog også der kom en peppet 90'er/2000-udgave af nummeret. Så vidt jeg husker var det Funkstaren som var indover.
Nej. Det er ikke Barry White. Han har godt nok lavet et nummer med samme titel i 1975. Men det er noget helt andet.
Originalen af Jordin Sparks: S.O.S (Let the music play) nummeret er derimod lavet af Shannon i 1983.
Jeg har pakket original single og original maxi og uploadet dem på: http://rapidshare.com/files/314282063/shannon.rar.html
Iøvrigt kan jeg oplyse, at Shannons Let the music play, er indspillet i mange udgaver af forskellige kunstnere - udover Jordan Sparks cover version.
Jeg kan eks. nævne disse grupper:
Nu Rhythmix
Kujay Dada
A.L.B.A.
Absurd Minds
Autoboots
Bassman
Beatbox
DJ Blackskin feat. G-Va & Nate Da Great
Jackie B.
Jay Jay
Marc Spirit feat Evelyn
Music Instructor
Pain & Rossini
Strictly M.O.R.
Fischmob
Zivago skrev:Iøvrigt kan jeg oplyse, at Shannons Let the music play, er indspillet i mange udgaver af forskellige kunstnere - udover Jordan Sparks cover version.
Nu Rhythmix
Kujay Dada
A.L.B.A.
Absurd Minds
Autoboots
Bassman
Beatbox
Jackie B.
Jay Jay
Marc Spirit feat Evelyn
Music Instructor
Pain & Rossini
Strictly M.O.R.
Fischmob
Der er vist ikke mange på den liste der har solgt noget som helst nogen sinde :s - kender ikke et band derfra :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Zivago skrev:Iøvrigt kan jeg oplyse, at Shannons Let the music play, er indspillet i mange udgaver af forskellige kunstnere - udover Jordan Sparks cover version.
Nu Rhythmix
Kujay Dada
A.L.B.A.
Absurd Minds
Autoboots
Bassman
Beatbox
Jackie B.
Jay Jay
Marc Spirit feat Evelyn
Music Instructor
Pain & Rossini
Strictly M.O.R.
Fischmob
Der er vist ikke mange på den liste der har solgt noget som helst nogen sinde :s - kender ikke et band derfra :S
Ja - de har vist ikke solgt så meget herhjemme. Jeg kender dog flere af grupperne. Men det er vist kun fra charts i det store udland.