Joey Moe vs Ebony Eyes vs Fatman Scoop

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
dwr
Moderator

Joey Moe vs Ebony Eyes vs Fatman Scoop

Indlæg af dwr »

Det var så den seneste kreation.. Ikke noget vildt, men blev alligevel god nok til at den kunne deles med resten af jer :)

Klø på og smid en kommentar. Tror ikke jeg har tænkt mig at rette i den, da jeg ikke gider lægge mere tid i den, men det kunne være meget sjov at høre hvad folk synes alligevel.
Så smid en kommentar med din mening :)

http://home.no/darkwaver/hit.mp3
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Coolt track.

De forskellige numre passer godt sammen. Kan rigtig godt lide din start med Fatman Scoop med Joey Moe indover. Ebony Eyes instrumental og Joey Moes vokal passer rigtig godt sammen.

Så generelt syntes jeg det er et godt nummer, god ide og godt sat sammen. Thumps up!
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

ret godt mix.. :D
Titans

Re: Joey Moe vs Ebony Eyes vs Fatman Scoop

Indlæg af Titans »

gider du smide den op igen ? (:
dwr
Moderator

Re: Joey Moe vs Ebony Eyes vs Fatman Scoop

Indlæg af dwr »

Uhm... Tror ikke jeg har den længere.... Mangler rigtigt mange af mine mixes, så det skulle nærmere være, hvis en anden havde den til at ligge.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar