Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Ja jeg sad lige og surfede og kiggede djs igennem på Prime
og fandt så Toffi Jay der i sit set til showcase 09 spiller end ret så fed udgave af satisfaction med noget vocal ind over jeg kan bare ikke finde ud af om det noget homemade eller om det er til at få fingerne i
link til hvor det kan høres er her det kommer en smule inde i den korte film der er lagt op af hans set
jeg synes flanger er fedt! og han formår at bruge det rigtig nice, grunden til at han virker som en ikke særlig teknisk dygtig dj er dårlig klipning! andet er der ikke at sige til det!
frejkrt skrev:jeg synes flanger er fedt! og han formår at bruge det rigtig nice, grunden til at han virker som en ikke særlig teknisk dygtig dj er dårlig klipning! andet er der ikke at sige til det!
Flanger kan være okay i små mængder, men det er vidst hans eneste "tekniske kunnen"
Du kan hvert fald ikke give dårlig klipning skylden for den noget så elendige overgang efter radio ga ga..