Hvilket program er dette ?
Redaktør: Moderators
Re: Hvilket program er dette ?
Nu bliver jeg lidt i tvivl om hvad som jeg skal bruges med mine CDJ 400? :b
altså alt fungere ellers normalt , ikke? Altså bruger min mixer osv. jeg sætter bare nummeret pga. via programmet og kan se timeline og sådan lidt i programmet, aight?
altså alt fungere ellers normalt , ikke? Altså bruger min mixer osv. jeg sætter bare nummeret pga. via programmet og kan se timeline og sådan lidt i programmet, aight?
har du overvejet at prøve dig frem?
Var Traktor ført ajour med nyeste opdatering?DeCain skrev:Jeg var ved at rode med Traktor til et par CDJ400 ved en kammerat, og vi kunne godt få det til at virke, men vi kunne ikke få lys i knapperne, og teksten på sangene over..
Jeg mener bestemt at jeg får teksten over i displayet på CDJ-400, men har den ikke hjemme, så kan ikke lige tjekke.
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Lol - sad lige og fik den samme tankeCCK^ skrev:har du overvejet at prøve dig frem?
Men det da nemmere hvis man kan få andre til at servere det hele... dét må man da gi´ ham . . .
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Kan simpelthen ikke få det til at virke
Den ene afspiller (CDJ 400) vil gerne tage i mod noget lyd og det kommer og fint videre ud men der er intet i displayet og jeg kan intet styre.. Den anden afspiller den gider slet ikke noget. Begge tracks kommer ud gennem samme CDJ
Den ene afspiller (CDJ 400) vil gerne tage i mod noget lyd og det kommer og fint videre ud men der er intet i displayet og jeg kan intet styre.. Den anden afspiller den gider slet ikke noget. Begge tracks kommer ud gennem samme CDJ
Nu fik jeg den til at styre - men den bliver ved med at sende al lyd gennem den ene afspiller
Du køre Mac ikke?Maunus skrev:Nu fik jeg den til at styre - men den bliver ved med at sende al lyd gennem den ene afspiller
Problemet er at Mac pr. automatik ikke understøtter at 2 eller flere lydkort køre simultant.
Gå til "Programmer" -> "HJælpeemner" -> "Indstil Lyd og MIDI", klik på plus ikonet nede i venstre side for at oprette en ny "Samleenhed". Vælg de ind- og udgange du vil have (i dit tilfælde, udgangene på begge dine CDJ-400'er), og omdød eventuelt enheden. Gå nu til Traktor, ændre dit "Audio Device" til den samleenhed du netop har oprettet, og gå derefter ind i "Output Routing", for at opsætte dine fire kanaler som du ønsker det.
Det burde gøre det.
Du en skat (: Det vil jeg prøve
Så fik jeg det til at virke, det ærge mig bare lidt at jeg skal lave cues i vinyl mode og at den reagere så langsomt 
Du kan ikke presse latency længere ned?Maunus skrev:Så fik jeg det til at virke, det ærge mig bare lidt at jeg skal lave cues i vinyl mode og at den reagere så langsomt
Så overvejer jeg kraftigt om det overhovedet er det værd? :/
Du burde kunne presse din latency meget i bund, og jeg har svært ved at forstå at det rigtig kan blive et problem.Maunus skrev:Så overvejer jeg kraftigt om det overhovedet er det værd? :/
Jeg har fint kørt med en CDJ-400 på min Mac uden problemer.
Hvor kan jeg lave om på det henne?
ved du om jeg kan indstille så kommer væk Vinyl mode? savner CD mode til at finde cue punkt
ved du om jeg kan indstille så kommer væk Vinyl mode? savner CD mode til at finde cue punkt
Latency retter du under "Audio Setup"
Jeg kan ikke lige huske hvor du retter "Mode".
Jeg kan ikke lige huske hvor du retter "Mode".
Arh , den dippedut man kan skrue på. 
Skal jeg lige teste så.
tak igen
Skal jeg lige teste så.