Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Er der andre end mig her inde som har det problem med Facebookchatten og Firefox?
Når man modtager en chat meddelse på Facebook fryser hele Firefox og "programmet svarer ikke" et øjeblik før man hører den klik lyd og 1 min senere er Firefox aktiv igen. Ligeledes når man skal skrive et indlæg (som eks. Dette) og man modtager en besked på Facebook chat, kan man ikke skrive videre i dette felt før man end har klikket på Facebook fanen og så tilbage til den anden fane man var igang med. Bruger Firefox 3.5.7.
Har prøver og google det lidt dog uden held.
Er der nogle som har et godt råd til at undgå dette ?
jeg oplever os det du snakker om, dog er jeg kommet frem til at det især efter en update fra FF, så tænker der evt kan have været problemer med java-motoren.. idet at det fungere fyldende i fx. safari (sidder på mac)
naRf skrev:Synes generelt Facebook-chatten er ekstremt ringe - tit kan man ikke sende, ikke modtage eller også logger man hele tiden af og på.
Er det ikke fordi du bruger IE (Internet explorer) som browser..
Fordi jeg oplever det nemlig kun hvis det er jeg sidder ved en computer med kun IE som browser, bruger jeg FF (FireFox) eller GC (Google Chrome) oplever jeg nemlig ikke de symptomer..
Jo, det er fordi jeg bruger IE. Overvejer også stærkt at skifte til Chrome, men vil først skifte når jeg kun behøver én browser (pga. kompatibilitetsproblemer).