Ikke noget vildt. Bare klippe klistre
Hey Shorty.. Et lille edit :)
Redaktør: Moderators
Hey Shorty.. Et lille edit :)
Hello!
Den originale var ikke så sjov i den sammenhæng jeg skulle bruge den i.. Ved ikke om i kan bruge det til noget men nu fik i den 

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Re: Hey Shorty.. Et lille edit :)
Det synes jeg da holder meget godt.. Jeg ville helle ikke spile hele hey shorty 
Er det noget man kunne få fingrene i?
Er det noget man kunne få fingrene i?
Så skidt da 
[hide]http://rapidshare.com/files/357503463/K ... ended_.mp3[/hide]
Kan ikke rigtig filtrere noget brugbart vokal ud så det ender nok med jeg laver et provins re-edit hvor jeg skærer det lange break fra i stedet.. Nogen siger at nogen ikke kan bruge det på grund af det (ellers lækre) break...
[hide]http://rapidshare.com/files/357503463/K ... ended_.mp3[/hide]
Kan ikke rigtig filtrere noget brugbart vokal ud så det ender nok med jeg laver et provins re-edit hvor jeg skærer det lange break fra i stedet.. Nogen siger at nogen ikke kan bruge det på grund af det (ellers lækre) break...

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Den er sku fin!:)
Rigitg fed lavet 
Super fint kommercielt 
Gider du ikke ligge den op i 320 i stedet.
Gider du ikke ligge den op i 320 i stedet.
I'm bringing sexy back - envaR!
Jeg har desværre ikke lavet det af 320 filer så det vil der ikke kommet noget ud af. Det er som sagt blot noget jeg har basket sammen for sjov 

Er det et man kan få fingre i??
Vågn op jdm1983..... og kig op
cool
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Fedt ! Og tak 
-
JeppeJensen
- Geografisk sted: Denmark, Randers
Dejligt ;o)