Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Re: Glædestråd

Indlæg af DjMail »

Det er snart weekend.
Glæder mig til kl. bliver 18 så jeg kan få mig en cocktail, inden jeg skal flyve til Aalborg og spille.
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Kan snart sige pænt goddag til en ny Macbook Pro :D
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

5500 tilbage i skat :)
Billede
wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

En tusse til mig.. Havde ikke regnet med at skulle have noget, så det kom egentlig som en overraskelse :)
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

wuhuu 11k til mig :) så blev der alligevel råd til reoler i spisestuen :)
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg slutter også marts af med 11k :D, så bliver det alligevel til udlandsrejse i sommerferien :D
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg er SÅ glad! Jeg spiller for at spille sammen med den person jeg hader allermest i verden, skal aldrig mere se på hende! \o/
Billede
Zivago

Indlæg af Zivago »

Sunshine skrev:Jeg er SÅ glad! Jeg spiller for at spille sammen med den person jeg hader allermest i verden, skal aldrig mere se på hende! \o/
Øh - kan vi få en nærmere forklaring ??
Er ikke sikker på, at mine trætte og gamle grå celler helt forstod den melding.
God weekend.

Zivago
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg mente, at jeg slipper for at spille... :)

Jeg spiller håndbold, og på mit hold er der en, som jeg bare ikke kan fordrage. Hende og jeg kan bare ikke sammen, og vi har skændtes så mange gange - og nu har hun annonceret, at hun stopper, efter at det hele eskalerede under en kamp sidst vi spillede. Hun er 36, men opfører sig som et lille barn der ikke får sin vilje, hun er så pinlig at kendes ved fordi hun skaber sig så meget, brokker sig til dommeren konstant, kan finde på at nive modspillerne når dommeren ser væk, osv. Og jeg har flere gange været ved at stoppe, fordi jeg bare ikke kunne magte at skulle bruge to dage om ugen på at blive i dårligt humør over hende. Men nu stopper hun, så jeg er bare så glad!
Billede
Zivago

Indlæg af Zivago »

Sunshine skrev:jeg mente, at jeg slipper for at spille... :)

Jeg spiller håndbold, og på mit hold er der en, som jeg bare ikke kan fordrage. Hende og jeg kan bare ikke sammen, og vi har skændtes så mange gange - og nu har hun annonceret, at hun stopper, efter at det hele eskalerede under en kamp sidst vi spillede. Hun er 36, men opfører sig som et lille barn der ikke får sin vilje, hun er så pinlig at kendes ved fordi hun skaber sig så meget, brokker sig til dommeren konstant, kan finde på at nive modspillerne når dommeren ser væk, osv. Og jeg har flere gange været ved at stoppe, fordi jeg bare ikke kunne magte at skulle bruge to dage om ugen på at blive i dårligt humør over hende. Men nu stopper hun, så jeg er bare så glad!
Se - det gav jo pludselig mening. :D
Stort tillykke med det fra gammelnok her.... :lol:

Zivago
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Sunshine skrev:jeg mente, at jeg slipper for at spille... :)

Anja Andersen?
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Hehe nej dog ikke.. Havde hun nu bare været lige så god som hende, kunne man måske se igennem fingre med hendes opførsel. Men hun er piv elendig og jeg er så lykkelig for at jeg ikke mere skal spilde min tid på så ligegyldigt et menneske.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

At nive en modstander er vel ganske fint - jeg har da ved gud gjort vildere ting ved modstandere - uden at dommeren ser det.
Handler det ikke om at vinde ? :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

hehe, det undrer mig ikke, mail ;) man kan vel også sagtens vinde, uden at være en barnlig møgkælling.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Tja det kan man sikkert godt, men hvis du kan få din modstander til at misse et indspil eller provokere personen til at lave en fejl på dig som dommeren ser - så er det alt andet lige nemmere at vinde :)
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Ny sæson - nyt jern !

Honda´en blev byttet med denne idag - så skal vi bare ha´ lidt global opvarmning, tak 8)

Billede
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Har fået friet til kæresten, men nok så vigtigt, hun sagde ja! :D
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Bubbie skrev:Har fået friet til kæresten, men nok så vigtigt, hun sagde ja! :D
Sejt gået! Kæmpe tillykke til jer :) hvornår skal dagen stå?
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Tillykke :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Mange tak! :) - dagen bliver lørdag d. 3 juli i år, så der planlægges på højtryk, på trods af at det "kun" bliver en rådhusvielse :)
Besvar