Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Har undersøgt mulighederne for at få gulvstander til højttalerne til dette anlæg, og desværre findes der ikke nogle hos Sony Nordic, så jeg er på udkig efter nolgle højttalere standere som passer på dette anlæg.
har et billede af hvordan bagenden ser ud på højttalerne, der sidder sådan en guld/mæssing ende på, hvor man kan skrue en stand på af en art.
Desuden har jeg søgt nettet rundt, men kan ikke rigtig finde nogle som ser ud til at passe til.
CCK^ husk nu på at det vigtigste ved højtalere er at de kan pelse en hund når man tænder for dem...
Jeg tror sgu sådan et anlæg spiller ganske glimrende, og ja i forhold til højtalerne i en fladskærm så er der en verden til forskel. Der er lige optimeret film/tv-oplevelsen med 10000%
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright