Windows 7 og funktionen "slumre"

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Windows 7 og funktionen "slumre"

Indlæg af amh »

Når jeg sætter min PC på "slumre" Win 7, og tænder den dagen efter, er det som om den er helt lukket ned, den blinker ikke som den ellers gør i starten, men er helt slukket, starter jeg den op, er brugeren låst uden videre, og jeg skal logge ind..

Kan man ikke få den til at gøre det samme som på Win Vista, så når den er på "slumre" så blinker den som den altid har gjort ?
amh
CAs dkbn-luder

Re: Windows 7 og funktionen "slumre"

Indlæg af amh »

Det vidste jeg godt det som står der :)

Men er der en grund til at den lukker ned virker det som om, og den så starter op igen når jeg åbner skærmen.. Den funktion var ikke magen til da Win Vista var installeret på maskinen
Zivago

Indlæg af Zivago »

Sæt den i dvale istedet for.

Men du burde i indstillingerne for strømbesparelse kunne indstille hvad der skal ske, når du f.eks. åbner låget.

Zivago
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Iwers »

Jeg har en gang imellem haft det problem at den var i dvale når den så var forudinstilt til at skulle lave update klokken 3 om natten starter den automatisk op og installere updates hvorefter den jo genstartes automatisk.
hurra for automatisk gendannelse i Word!
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Ah, det kan være derfor.. For den skriver "opdateringer installeret"
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Iwers »

Så lyder det meget sandsynligt at det er derfor :P
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Nu har jeg et andet problem med den, som er hvis jeg lader den stå tændt inden jeg går i seng, er den selv gået i sleep mode, når jeg står op dagen efter, indstillingerne er sat til at den ikke skal gøre noget når jeg lukker skærmen ned, ligeledes er den sat til "aldrig" i stand by/sleep mode osv. Men den gør det alligevel nogen gange.

hvad er problemet ?
Besvar