HTC Hero
Redaktør: Moderators
Re: HTC Hero
Har ikke turdet endnu, men vil da vildt gerne høre andres erfaringer, hvis der er nogen der har smidt 2.1 på helten 
hehe jeg tør heller ikke, så træder lidt vande..Bubbie skrev:Har ikke turdet endnu, men vil da vildt gerne høre andres erfaringer, hvis der er nogen der har smidt 2.1 på helten
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Virker dog kun hvis ens kontakter er gemt som Google-konti. Alle mine er gemt som telefon. Jeg er pt ude i noget Outlook-halløj og exportmycontacts application, så de ligger på memory-kortet.Fairground skrev:m.google.com/mailQrazyLeg skrev:Så har jeg fået min. En dejlig ikke-hvid. Lige nu sidder jeg og bøvler med at få flyttet samtlige mine numre fra den gamle telefon til min nye telefon. Der er nemlig for mange numre til at kunne være på sim-kortet, og Zyb fungerer ikke gennem Telenor.
genial sync af mail, contacts og kalender.
Men lige nu leder jeg stadig efter et godt sted på nettet, hvor der synkroniseres automatisk
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
I den nyeste "So Ein Ding"-afsnit blev der nævnt at man stadig kunne bryge sync funktionen, man skulle bare lige udenom alt vodafon 360 reklame gøjlet. Han foreslog også https://www.mobical.net/ så det kunne også være en mulighedQrazyLeg skrev:Virker dog kun hvis ens kontakter er gemt som Google-konti. Alle mine er gemt som telefon. Jeg er pt ude i noget Outlook-halløj og exportmycontacts application, så de ligger på memory-kortet.Fairground skrev:m.google.com/mailQrazyLeg skrev:Så har jeg fået min. En dejlig ikke-hvid. Lige nu sidder jeg og bøvler med at få flyttet samtlige mine numre fra den gamle telefon til min nye telefon. Der er nemlig for mange numre til at kunne være på sim-kortet, og Zyb fungerer ikke gennem Telenor.
genial sync af mail, contacts og kalender.
Men lige nu leder jeg stadig efter et godt sted på nettet, hvor der synkroniseres automatiskGider ikke kun have det gennem outlook, og har ikke fået sat en exchange-server op endnu.
Vel et fedt at de har åbnet for nye brugere igen, når QzL siger at det ikke virker ved TelenorSilian^ skrev:I den nyeste "So Ein Ding"-afsnit blev der nævnt at man stadig kunne bryge sync funktionen, man skulle bare lige udenom alt vodafon 360 reklame gøjlet. Han foreslog også https://www.mobical.net/ så det kunne også være en mulighed
Well min telefon blev syncet for nogle uger siden og jeg har telenor.
Bortset fra, at det virker med TelenorCCK^ skrev:Vel et fedt at de har åbnet for nye brugere igen, når QzL siger at det ikke virker ved TelenorSilian^ skrev:I den nyeste "So Ein Ding"-afsnit blev der nævnt at man stadig kunne bryge sync funktionen, man skulle bare lige udenom alt vodafon 360 reklame gøjlet. Han foreslog også https://www.mobical.net/ så det kunne også være en mulighed
Man kan jo kun gå ud fra den info man får af mandenSilian^ skrev:Bortset fra, at det virker med Telenor
Jeg kunne ikke finde Telenor eller Sonofon som valgmulighed. Men nu er jeg lige snart på Telia i stedet så det kommer til at løse sig.
Var lidt træt af batteritiden, så forskede lidt i det,
og er er hvad det blev til.
Det orginale:

Er på 1350 mAh, og som bekendt holder det ikke meget mere endn en dag
Husk iøvrigt på at et batteri uden opgivelses af "milliamperetimer" (mAh),
er som at sælge en bil uden angivelse af motorydelse, so don't buy it.
Købes ved HTC Accessory Store
Batteribyen:

Er på 1550 mAh, men desværre ikke noget der gør sig særligt bemærket.
Minder fuldstændig om det almindelige batteri desværre.
Købes ved Batteribyen.dk
Batteryupgrade:

Er på hele 2200 mAh og kan virkelig mærkes. Desværre har alting en pris.
Batteriet er fysisk ca. dobbelt så tyk, så der medfølger en anden bagcover,
det gør at telefonen ser latterlig tyk ud, men hvis man er praktiker, så får man en telefon der kan holde strøm.
Husk der skal vælges sort eller hvidt cover. Og bemærk at leveringstiden er 1-3 uger
MEN varen kommer,
da de sender det direkte fra HongKong for at spare på udgifterne, (Nåede nemlig at brænde af på dem
,
men glemte at læse på deres webside hehe)
Købes ved BatteryUpgrade.com
Fandt iøvrigt denne danske side, hvor man kan købe tilbehør,
har indtil nu nemlig købt alt mit i udlandet.
http://www.mytrendyphone.dk
og er er hvad det blev til.
Det orginale:

Er på 1350 mAh, og som bekendt holder det ikke meget mere endn en dag
Husk iøvrigt på at et batteri uden opgivelses af "milliamperetimer" (mAh),
er som at sælge en bil uden angivelse af motorydelse, so don't buy it.
Købes ved HTC Accessory Store
Batteribyen:

Er på 1550 mAh, men desværre ikke noget der gør sig særligt bemærket.
Minder fuldstændig om det almindelige batteri desværre.
Købes ved Batteribyen.dk
Batteryupgrade:

Er på hele 2200 mAh og kan virkelig mærkes. Desværre har alting en pris.
Batteriet er fysisk ca. dobbelt så tyk, så der medfølger en anden bagcover,
det gør at telefonen ser latterlig tyk ud, men hvis man er praktiker, så får man en telefon der kan holde strøm.
Husk der skal vælges sort eller hvidt cover. Og bemærk at leveringstiden er 1-3 uger
da de sender det direkte fra HongKong for at spare på udgifterne, (Nåede nemlig at brænde af på dem
men glemte at læse på deres webside hehe)
Købes ved BatteryUpgrade.com
Fandt iøvrigt denne danske side, hvor man kan købe tilbehør,
har indtil nu nemlig købt alt mit i udlandet.
http://www.mytrendyphone.dk
/Lunapark
Er der nogen af jer der ved hvornår det det bliver muligt at kunne købe Android Paid Apps i Danmark. Jeg er ved at gå i spåner over ikke at kunne spille Mystique Chapter 2: The Child. Chapter 1 var jo fantastisk :p
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Har i fundet en widget magen til WiFi onOff og Bluetooth onOff, som gør det samme for mobilt netværk?

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Ja den kan du du finde under HTC Widget -> Indstillinger
Der kan du vælge Bluetooth, Flytilstand, GPS, Mobilt Netværk og WiFi
Der kan du vælge Bluetooth, Flytilstand, GPS, Mobilt Netværk og WiFi
Hmm jeg har lidt problemer med synkroniseringen af kontakter. Så at sige formåede HTC Sync (som nok er noget af det dårligste stykke software set til dags dato) at slette samtlige mine kontakter. Heldigvis har jeg stadig min gamle telefon, men noget irriterende at jeg skal bruge to dage igen på at rette kontaktoplysninger på mine kontakter når de skal ligges ind på HTC Hero.
Google-synkroniseringen ville kunne gøre det hvis mine kontakter stod opført som Google-kontakter, men da jeg bruger information, der kun er tilgængelig i Telefon-tilstanden er dette altså ikke muligt. Desuden ville det kræve at jeg skulle kunne vælge at skifte mine kontakter til Google-tilstand, hvilket jeg umiddelbart ikke kan se hvordan man gør.
Så igen, nogle forslag til gode synkroniseringsmuligheder så den synkroniserer med min Outlook (uden om exchange). Ekstra bonus vil være en netbackup. Jeg har taget backup med MyBackupPro til SD-kortet, men kunne godt tænke mig til de andre enheder også.
Google-synkroniseringen ville kunne gøre det hvis mine kontakter stod opført som Google-kontakter, men da jeg bruger information, der kun er tilgængelig i Telefon-tilstanden er dette altså ikke muligt. Desuden ville det kræve at jeg skulle kunne vælge at skifte mine kontakter til Google-tilstand, hvilket jeg umiddelbart ikke kan se hvordan man gør.
Så igen, nogle forslag til gode synkroniseringsmuligheder så den synkroniserer med min Outlook (uden om exchange). Ekstra bonus vil være en netbackup. Jeg har taget backup med MyBackupPro til SD-kortet, men kunne godt tænke mig til de andre enheder også.
Jeg vil expotere dine outlook kontakter til en file csv komma mener jeg. Login på din gmail og impoteret dem til kontakter der. Og så lave så din mobil sync med din gmail. Så har du dem, og altid en back hvis der sker noget med mobil.
Der er kommet en ny version af HTC Sync måske den er bedre.
Du kan også tage din kontater fra de fleste mobiler evt den gamle. Og så med et af deres programmer få den til at sync alle nummer til gmail. Og så igen sætte konto op med din HTC
Der er kommet en ny version af HTC Sync måske den er bedre.
Du kan også tage din kontater fra de fleste mobiler evt den gamle. Og så med et af deres programmer få den til at sync alle nummer til gmail. Og så igen sætte konto op med din HTC
Er jeg den eneste, der venter utålmodigt på en 2.1 opdatering til min Hero? Synes satme HTC er sløve i optrækket.
Jeg gør ikke
Men det gør de fleste ejere af HTC telefoner vel. Jeg ville være godt muggen, hvis jeg havde købt en telefon for et halvt år siden, og den allerede nu skulle samle støv, hvis det stod til HTC.
Godt Apple ikke gør det. Oh wait. det gør de med OS4
Men det gør de fleste ejere af HTC telefoner vel. Jeg ville være godt muggen, hvis jeg havde købt en telefon for et halvt år siden, og den allerede nu skulle samle støv, hvis det stod til HTC.
Godt Apple ikke gør det. Oh wait. det gør de med OS4
Ja den OS4-løsning er sgu noget flad og skuffende
De har lovet den skal komme. Der er bare ingen officiel dato. Eller det var så den 16. april, men er blevet udsat igen igen igen...
De har lovet den skal komme. Der er bare ingen officiel dato. Eller det var så den 16. april, men er blevet udsat igen igen igen...
At de er sløve, kan man ikke andet end at nikke ja til, det er jo ikke til at fatte hvor lang tid man egentlig har ventet på 2.1.
Kan dog henvise til dette link, hvis du/I har lyst til at prøve nogle af de nye funktioner i 2.1, har selv prøvet de fleste af dem og der er fordele og ulemper ved dem alle http://htcpedia.com/soft/htc-hero-rom.html - give it a go
Kan dog henvise til dette link, hvis du/I har lyst til at prøve nogle af de nye funktioner i 2.1, har selv prøvet de fleste af dem og der er fordele og ulemper ved dem alle http://htcpedia.com/soft/htc-hero-rom.html - give it a go
Tror min telefon skal rootes inden jeg rammer madrassen i aften/nat.
Nogen erfaringer med hvilke ROM's der er mest fordelagtige at bruge?
Nogen erfaringer med hvilke ROM's der er mest fordelagtige at bruge?