Næste iPhone prototype leaked

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Næste iPhone prototype leaked

Indlæg af QrazyLeg »

Der er dukket fantastisk gode billeder op af den kommende iPhone.
Jeg må indrømme at designet har fået et løft af det positive, og hvor jeg ellers ikke er meget for den måde Apple kombinerer sort og aluminium på - synes bare det er set pænere, i stedet for at få det sorte til at ligne noget ligegyldigt plastikhalløj - så er det fandme et pænt stykke mini-legetøj, der kommer på banen. - altså hvis vi kan stole på billederne og det ikke blot er et hype-stunt.

link
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Re: Næste iPhone prototype leaked

Indlæg af Maunus »

Tja synes egentlig meget om designet som det er nu, ved ikke om jeg skal tro på at en apple medarbejder "glemte" den.. tænk hvis en anden havde fundet den. :)
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Maunus skrev:Tja synes egentlig meget om designet som det er nu, ved ikke om jeg skal tro på at en apple medarbejder "glemte" den.. tænk hvis en anden havde fundet den. :)
Forunderligt at den havnede i hænderne på en Gizmodo skribent midt i at HTC (og andre) lancerer den ene fremragende telefon efter den anden og kun et par måneder før den nye iPhone skal præsenteres :)

(Uanset om den er ægte eller hvad)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Kunne være det var dén man skal udskifte den gamle 3G'er med.
BØH
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

goafreak skrev:Kunne være det var dén man skal udskifte den gamle 3G'er med.
Ja man må hellere gøre hvad Apple pænt fortæller at man skal ;) (tænker på at Apple nu mener at 3G'eren er for langsom)

Jeg synes de har ramt et rigtig fedt sleek/business design
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Den blev fundet af en som solgte den for 50.000$ mener jeg.. Så faktisk har Gizmodo købt hælervarer :) og hvis nogen af jer har læst hvad apple har skrevet til dem så yder de ikke en gang sure, de ber bare om telefonen igen og de giver den tilbage og skriver at de jo ikke vidste det var deres osv. (:
Brugeravatar
CCK^

Indlæg af CCK^ »

Maunus skrev:Den blev fundet af en som solgte den for 50.000$ mener jeg.. Så faktisk har Gizmodo købt hælervarer :) og hvis nogen af jer har læst hvad apple har skrevet til dem så yder de ikke en gang sure, de ber bare om telefonen igen og de giver den tilbage og skriver at de jo ikke vidste det var deres osv. (:
I følge historien så tabte Gray Powell den på en bar, hvor en anden stiv person fandt den og gav den til en anden. Den anden har så solgt den til Giz for $500. Men man skal være varsom med at spise sig af med lækagehistorier. Det kan lige så godt være et mediestunt
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Spændende om de endnu engang smider et produkt på markedet som er langt ringere end hvad konkurrenterne kan tilbyde
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
CCK^

Indlæg af CCK^ »

Sig-Mund skrev:Spændende om de endnu engang smider et produkt på markedet som er langt ringere end hvad konkurrenterne kan tilbyde
Hvis man ser på hardwarespecs som det eneste så måske.. En ting er dog overlegen på iPhonen, og det er dens touchskærm som ikke fås bedre (og det baserer jeg på bla. denne test: http://labs.moto.com/robot_touchscreen_analysis/ og deres lignende diy test)
Brugeravatar
aroxdk

Indlæg af aroxdk »

Ved godt at den nye iPhone sikkert kommer til at sparke røv på mange måder, men det er sjovt at engadget og andre fansites er holdt helt op med at nævne iPhonen's fordele i flæng, når de anmelder de nye android telefoner. Det starter dog sikkert igen når den nye er landet ;)
Mht skærme er de nyeste HTC'er fint med (eller bedre end) 3GS, men lad os se hvad Apple dukker op med til juni :)
Brugeravatar
CCK^

Indlæg af CCK^ »

aroxdk skrev:Mht skærme er de nyeste HTC'er fint med (eller bedre end) 3GS, men lad os se hvad Apple dukker op med til juni :)
Hvad baserer du det på? egen erfaring eller har du noget som jeg skal ha' læst op på?
Brugeravatar
aroxdk

Indlæg af aroxdk »

Har siddet og støvet nettet igennem for anmeldelser af HTC Desire de sidste dage, så det er min egen mening ovf ud fra det jeg har læst. Tekniske specs og (desire vs iphone) videoer fra youtube. Må medgive at iPhonen, der er næsten et år gammel følger fornemt med trods "alderen". Ifg engadget er AMOLED skærmene ikke gode (dårlige) i stærkt sollys, men jvf videoer er Desire krystalklar og knivskarp i fht 3GS ved alm brug (ex http://www.youtube.com/watch?v=rSh-OH_0 ... EnTAnenT8Y ca 11:14 inde ved browsertesten).
Er dog ret sikker på at Apple kommer med en equalizer (forbedring?) snart :)
Brugeravatar
CCK^

Indlæg af CCK^ »

nu tænkte jeg kun præcision af touchdelen :) men de andre ting er selvfølgelig vigtige (dog ikke supervigtige for mig, da jeg ikke bruger den til hverken film eller seriøs billedfremvisning)
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

CCK^ skrev:
Sig-Mund skrev:Spændende om de endnu engang smider et produkt på markedet som er langt ringere end hvad konkurrenterne kan tilbyde
Hvis man ser på hardwarespecs som det eneste så måske.. En ting er dog overlegen på iPhonen, og det er dens touchskærm som ikke fås bedre (og det baserer jeg på bla. denne test: http://labs.moto.com/robot_touchscreen_analysis/ og deres lignende diy test)

Ved ikke om jeg vil kalde den overlegen, bedre måske ja. Men er overbevist om at forskellen på Iphone kontra Nexus One, HTC osv. er så lille at den ikke vil være generende for den almindelige bruger. Så ikke engang der ville jeg foretrække en Iphone
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Der er altså noget grundlæggende folk misser, når de argumenterer for, at de ved bedst.

Nu paster jeg lige noget fra wiki, som de fleste kunne have stor gavn af herinde - ikke kun i den her tråd, men rent generelt.

Tre grundelementer
Det mindstekrav en ytring skal imødekomme for at være gyldig som argument er, at den på den ene side indeholder information, som afsender søger modtagers tilslutning til, en påstand, og at den på den anden side indeholder information, som afsender søger at vinde modtagers tilslutning med, et belæg for påstanden. Disse to grundelementer knyttes i argumentationens grundmodel sammen ved hjælp af et tredje element, hjemmel, som i øvrigt ofte er implicit, altså uformuleret. Hjemmelen er det generelle princip, som bygger bro mellem den specifikke påstand og belægget for den. Det vil sige at hjemmelen er begrundelsen for at et eller andet udlægges til at skulle have en bestemt konsekvens.

Eksempel: Den anklagede siger - Jeg skal frifindes (påstand). Hans belæg for det er, at - jeg har ikke gjort det, jeg er anklaget for (belæg). Og det hænger sammen fordi (finder hjemmel i at) der gælder det princip, at "er man ikke skyldig i anklagen, så skal man frifindes". (hjemmel).
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

iPhone er bedst (påstand) fordi jeg siger det (belæg) :D
BØH
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Nogen med forslag til pris og dato/måned på den nye iPhone? Sætter min 3Gs til salg nu mens jeg stadig kan få noget for den. :)

Gav selv 4000,- i sep. 09 og er budt 3500,- så tror jeg sælger og gemmer pengene til den nye.. (det er en 3Gs med 32 GB i sort)
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Maunus skrev:Nogen med forslag til pris og dato/måned på den nye iPhone? Sætter min 3Gs til salg nu mens jeg stadig kan få noget for den. :)

Gav selv 4000,- i sep. 09 og er budt 3500,- så tror jeg sælger og gemmer pengene til den nye.. (det er en 3Gs med 32 GB i sort)
Den kommer nok til at koste det samme som 3GS'eren, men man kan da håbe at Apple har fået produktionsomkostningerne ned så den falder i pris :)
Følg evt. med på http://iphoneguide.dk/ hvis du vil have lidt sladder om det seneste fra Apple ang. iPhone. Nogle af artiklerne er godt nok 100% apple fanboy 8O - Men stadig okay at følge med i.

Tjek evt. gennemsnittet af de bud der er på DBA.dk - Det plejer at være en god rettesnor for hvad du selv kan tage for din når den skal sælges. (evt. et par hundrede under)

Jeg regner med at sætte min 3GS til salg for små 3000,- / 3200,- da jeg kan se at nogen sætter deres amerikanske til salg for det samme.
Min er købt i Australien, så garantien gælder desværre kun dernede - Men min telefon er heldigvis fuldt oplåst direkte fra Apple, i modsætning til de amerikanske modeller.
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Besvar