Ellers er den helt i orden. Lækkert "stort" og effektivt keypad i liggende, flot skærm, meget effen respons fra skærmen i alle henseender og rigeligt med nyttige programmer fra Android market
HTC Desire eller Legend?
Redaktør: Moderators
Re: HTC Desire eller Legend?
Endte op med en Desire og synes det er en god opgradering af Hero. 2 minusser er at den er lidt stor (men hvad forventer man når man gerne vil have en stor skærm) og knapperne sidder/er anderledes end på Heroen (tager nok en uges tid til at vænne mig til det).
Ellers er den helt i orden. Lækkert "stort" og effektivt keypad i liggende, flot skærm, meget effen respons fra skærmen i alle henseender og rigeligt med nyttige programmer fra Android market
Bandit: Tak for tips.
Nu har jeg pakket den væk. Jeg har en fridag på mandag, der vil jeg så gå i Android-mode og bruge hele dagen på at kæmpe med den. Det bliver Nokia weekenden over.
Nu har jeg pakket den væk. Jeg har en fridag på mandag, der vil jeg så gå i Android-mode og bruge hele dagen på at kæmpe med den. Det bliver Nokia weekenden over.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Jeg har sat min gmail og andre e-mails op med K9 Mail. Det er tossegodt.nco skrev: [*] Bør man ikke hente den officielle Gmail-klient end den som er på fra starten af?
Væn dig til at slå GPS, BlueTooth samt Wifi fra når du ikke bruger det. Det dræner batteri.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
wifi og bluetooth kan jeg forstå (gider dog ikke slå wifi af ren dovenskab), men GPS? Den står vel ikke og søger efter hvor man er hele tiden selvom man ikke bruger et program?
Nej det er måske egentlig korrekt. Har bare sådan at når jeg ikke bruger det slår jeg det fra. Knappen sidder alligevel lige ved siden af 
Desuden så hent Scandinavian Keyboard og dertilhørende danske ordbog (begge er udviklet af Trygve mener jeg). Det giver en helt anderledes og bedre oplevelse af at skrive på telefonen
Desuden så hent Scandinavian Keyboard og dertilhørende danske ordbog (begge er udviklet af Trygve mener jeg). Det giver en helt anderledes og bedre oplevelse af at skrive på telefonen
Jeg er godt faldet over det tastatur der. Men jeg synes nu ellers at det fungere fint uden.
En ting der dog irritere mig voldsomt, det er når man sender en gruppebesked, så konvertere den beskeden fra sms til mms og der kan maks. være 25 modtagere. Jeg har behov for at sende til en gruppe med 35 personer hver mandag - og som sms. Nogen der kender en alternativ sms-klient?
En ting der dog irritere mig voldsomt, det er når man sender en gruppebesked, så konvertere den beskeden fra sms til mms og der kan maks. være 25 modtagere. Jeg har behov for at sende til en gruppe med 35 personer hver mandag - og som sms. Nogen der kender en alternativ sms-klient?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Hmm, det er ikke et problem jeg er stødt på - mindes nu også kun at have 17 navne på den største af mine grupper, så har ikke set om den omdanner til MMS.
Mange bruger Handscent SMS. Jeg kender det ikke særlig godt. Havde det installeret i ca. 10 minutter og gik tilbage til standard-klienten. Andre har haft bedre oplevelser af programmet og er helt tossede med det
Skulle du installere Handscent, så sæt den til automatisk at modtage sms, og samtidig slå notifikationer og auto modtagelse af sms fra i den oprindelige klient.
Mange bruger Handscent SMS. Jeg kender det ikke særlig godt. Havde det installeret i ca. 10 minutter og gik tilbage til standard-klienten. Andre har haft bedre oplevelser af programmet og er helt tossede med det
Skulle du installere Handscent, så sæt den til automatisk at modtage sms, og samtidig slå notifikationer og auto modtagelse af sms fra i den oprindelige klient.
GroupText skulle være uden restriktioner på hvor mange modtagere du kan tilføje.
Bruger Handcent SMS. Synes den er meget bedre end standard programmet. Der er også mulighed for quick reply, så du kan skrive dit svar i den besked der poper op på skærmen.
Har i prøvet at sende til så mange som du nævner (maks 7), men den sender gruppe beskeder som mms.
Har i prøvet at sende til så mange som du nævner (maks 7), men den sender gruppe beskeder som mms.
Hurtigere klovn, hurtigere..
Handcent SMS sender altså også sms'er til grupper som mms?DJ_Falcon skrev:prøvet at sende til så mange som du nævner (maks 7), men den sender gruppe beskeder som mms.
nco\\ CHART ATTACK 1999