Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Hey, jeg sidder og roder med en menu lavet i jquery. Mit helt store problem er at jeg ikke kan gøre den klikbar, hvilket gør at den ikke egner sig forfærdeligt godt som menu.
Menuen kan findes her: http://www.gmarwaha.com/blog/2007/08/23 ... lovers/#tb
Er der nogen der kan gennemskue at få den gjort klikbar?
Alle menupunkter i den originale (home,plant a tree,travel,ride an elephant) er klikbare (da det er jo er links, men kun linket til #. Du skal jo bare rette hvad de skal hedde og ændre href til hvad den skal linke til.
CCK^ skrev:Alle menupunkter i den originale (home,plant a tree,travel,ride an elephant) er klikbare (da det er jo er links, men kun linket til #. Du skal jo bare rette hvad de skal hedde og ændre href til hvad den skal linke til.
Du må gerne give det et forsøg, jeg har forsøgt
Når jeg ændrer # til mit link får jeg ikke mulighed for at skifte til en ny side. Umiddelbart vil jeg mene at de enkelte knapper kan sættes til at loade div's på den pågældende side, som koden ligger på. Så snart man skal linke til en ekstern side, så knækker filmen.