Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
måske vil jeg godt købe. men pt mangler jeg kun 1, og så får du måske lidt svært ved at sælge den sidste, så lad os lige vente og se om jeg kan finde en at tage med.
Ja, selvom 700 samlet var en god pris, så blev de sku aldrig solgt. De endte med at blive stjålet istedet for. Havde fundet en køber til indløbspris, men jeg blev sku offer for et hold-up og et nøje planlagt tyveri. Det værste var dog et det nummer man skal melde sin billetter savnet på reagerede overhovedet ikke! RINGE RINGE RINGE! Der er nok 2 tyveknægte der har moret sig gevaldigt på min bekosting igår.
Dette var såmænd også lige en advarsel til jer andre derude... i bagklogskabens klare lys kan jeg godt se jeg skulle have lugtet lunten lidt før.
raffay skrev:Ja, selvom 700 samlet var en god pris, så blev de sku aldrig solgt. De endte med at blive stjålet istedet for. Havde fundet en køber til indløbspris, men jeg blev sku offer for et hold-up og et nøje planlagt tyveri. Det værste var dog et det nummer man skal melde sin billetter savnet på reagerede overhovedet ikke! RINGE RINGE RINGE! Der er nok 2 tyveknægte der har moret sig gevaldigt på min bekosting igår.
Dette var såmænd også lige en advarsel til jer andre derude... i bagklogskabens klare lys kan jeg godt se jeg skulle have lugtet lunten lidt før.
Hold da op... Syg historie :S
Hvem gider risikere fængselsstraf for røveri til en så sølle værdi. Fuck-fjolser uden sammenligning..
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Ja... det samme tænkte jeg. Men det var nøje planlagt. Ligefra det første opkald til mig til mødestedet osv. Og først da fjolserne kører afsted ser jeg at der mangler nummerplade på bilen. Men hvad jeg er allemest skuffet over er at festivalkontoret (dem man skulle ringe til i tilfælde ens billet bliver væk) overhovedet ikke reagerede. Hverken på tlf, sms, mail eller tlf svarer. Og en evt erstatning fra forsikring udlignes jo bare af ens selvrisiko. Så sur røv til mig...
Det er ærgerligt og synd for dig, men du må næsten kunne kræve fra det kontor at de erstatter dem da du prøvede at få lukket dem men de simpelthen ikke "gad at svare"..