Hej Folkens..
Kæresten og jeg har lige købt en Asus Eee 1001HA, til at have med på farten..
F.eks, når vi skal på ferie her i sommeren..
Men har nogen problemer med at få mit trådløse netværk til at virke på den, kan sagtens bruge et alm Lan kabel..
Men lige så snart jeg tænder for wireless, og har tastet koden ind på netværket, så sker der ikk rigtig mere..
Selve computeren finder netværket, og logger på det.. Og kan være heldig at jeg får lov til at se google.com, men skal jeg videre f.eks til facebook eller newz, så sker der intet mere..
Og får Timeout..
Har prøvet at gå ind i CMD, og skriv: ping www.google.com Og det fleste gange så kommer der timeout..
Sidder på en 10/1 forbindelse, og har prøvet at slukke alle andre enheder som benytter netværket..
Skal lige siges at vi har 2 andre bærbare som også bruger det trådøse, og det fungere 100%..
Nogen som har en lille idé om hvad der kan gøres..?
Asus Eee 1001HA Wireless problemer
Redaktør: Moderators
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Re: Asus Eee 1001HA Wireless problemer
Jeg havde samme problem med min Eee Box 1501.
1. Hent nyeste drivere fra Asus support (http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=O2gIMUVTCKmZUZt5) rul ned og vælg download fanen
2. Fjern enheden - altså W-lan - fra enhedshåndtering (afinstallér)
3. Genstart, og bed den installere din nyhentede driver.........
Det løste mit problem, og det var iøvrigt samme ballade, da jeg sidste år købte en msi Wind 10" netbook.
1. Hent nyeste drivere fra Asus support (http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=O2gIMUVTCKmZUZt5) rul ned og vælg download fanen
2. Fjern enheden - altså W-lan - fra enhedshåndtering (afinstallér)
3. Genstart, og bed den installere din nyhentede driver.........
Det løste mit problem, og det var iøvrigt samme ballade, da jeg sidste år købte en msi Wind 10" netbook.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Re: Asus Eee 1001HA Wireless problemer
Har prøvet lidt af alt nu, intet fungere.. Har prøvet, opdatere net driver, driver for trådløs, bio's, skifte kyptering på mit netværk.. Haft en IT supporter til at kigge på det, bare lige hurtigt... Men intet har hjulpet.. så tager ned til Expert imorgen og kaster den tilbage i deres hovede...