Nem download af enkelte tracks.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
zaicrez
Geografisk sted: La la land

Nem download af enkelte tracks.

Indlæg af zaicrez »

Hey!
Jeg er faldet over programmet "Mulve" - der er gratis, og hvor man nemt og hurtigt kan hente enkelte tracks, som regel altid med fuld hastighed og i ordenlig kvalitet.
Personligt syntes jeg at det er pisse smart fundet på, så ville lige dele det med jer :)

http://mulve.com/
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Re: Nem download af enkelte tracks.

Indlæg af Iwers »

Bitraten ser lidt upålidelig ud desværre :) ellers fint indslag :)
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
zaicrez
Geografisk sted: La la land

Indlæg af zaicrez »

Hehe det er rigtigt nok, Iwers, men det er noget nemmere at hente dem den vej, end f.eks. ved at rippe fra YouTube :)
Zivago

Indlæg af Zivago »

zaicrez skrev:Hehe det er rigtigt nok, Iwers, men det er noget nemmere at hente dem den vej, end f.eks. ved at rippe fra YouTube :)
Så er det da bedre at hente det fra bibliotekernes netmusik og fjerne DRM beskyttelsen med f.eks. Protected music converter. Så er du da rimelig sikker på at få en ok kvalitet og ikke få spyware, virus osv.

Zivago
Besvar