Morten breum - Moist (Bang Vs.faustix edit)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Feedback Mathias
Geografisk sted: Bramming (ved Esbjerg)

Morten breum - Moist (Bang Vs.faustix edit)

Indlæg af Feedback Mathias »

Hejsa derude :)

Personligt går jeg med spænding på at få fat i morten breums - moist (faustix remix)... Jeg har derfor med hjælpe fra et lille klip der blev lagt op af faustix-remixet lavet et edit med den originale moist hvor jeg har flettet lidt af faustix remixet ind..

Tag en lytter, smid en kommentar og hent skidtet hvis det lyster. Det er i hvertfald mit bud på et alternativ indtil os dødelige kan få fingre i den rigtige sag :)

Morten breum - Moist (Bang Vs.faustix edit):
http://soundcloud.com/feedback-mathias/ ... ustix-edit

/ Mathias
Dj Bang
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Re: Morten breum - Moist (Bang Vs.faustix edit)

Indlæg af Iwers »

Der er et eller andet der generer mig ved 1:25 ved ikke helt hvad det er et lidt for stort omslag og igen ved 2:04
ellers fint! :)
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Feedback Mathias
Geografisk sted: Bramming (ved Esbjerg)

Re: Morten breum - Moist (Bang Vs.faustix edit)

Indlæg af Feedback Mathias »

hmn ved 1.25 ved jeg faktisk ikke helt hvad det er. Det er ikke noget jeg har klippet der. Det er de 45 sekunder jeg har fra megamixet faustix har lavet, så der ved jeg ikke helt hvad det :)
Besvar