Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Aaah, er du sikker på det?
Så vidt jeg er informeret kan den ikke deaktiveres (ved ikke om den kan fjernes ved jailbreak)
Men når du hører en sang, så prøv at trykke een gang på album coveret, så skulle den gerne komme frem igen
Min ipod touch er begyndt at bruge vilde mængder strøm når den står på standby, den løber oftest tør for strøm på en dag, selvom den ikke har været i brug. Den er først begyndt på det efter jeg opdaterede den i sidste uge. Har på fornemmelsen der må kører nogle programmer i baggrunden, og har prøvet at have den helt slukket, det hjalp dog heller ikke
Nogle der kender til det problem?
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Det er en typisk fejl at den nye software bruger meget strøm. Jeg kan anbefale dig at tjekke dine indstillinger igennem om de nu også er sat op som de var før du opdaterede, det sker nogle gange at den ikke får det hele med.
Nu oplever jeg problemerne igen. Har på fornemmelsen der må være et spil eller lign. der kører i baggrunden. Nogle der ved hvordan man lukker spillene helt ned?
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Alle de ting de foreslår er noget som før har kørt uden at der har været problemer med batterilevetiden. Jeg ved ikke om Ipod Touch også har mulighed for at multitaske, men synes det virker som om at en af mine apps må køre i baggrunden uden at jeg ved det. Dog lukker jeg som regel bare mine apps ned ved at trykke på den ene knap der nu er, som gør man ryger ud i hovedmenuen. Måske er det ikke den rigtige måde?
Har prøvet at slukke den helt og tænde igen, men så snart den blev tændt, og havde ligget nogle timer var den løbet tør igen. Dog skal det siges at da jeg gendannede fabriksindstillinger havde den optimal batterilevetid, indtil jeg havde haft nogle apps åbne så gik det ned af bakke igen.
Sig-Mund skrev:Alle de ting de foreslår er noget som før har kørt uden at der har været problemer med batterilevetiden. Jeg ved ikke om Ipod Touch også har mulighed for at multitaske, men synes det virker som om at en af mine apps må køre i baggrunden uden at jeg ved det. Dog lukker jeg som regel bare mine apps ned ved at trykke på den ene knap der nu er, som gør man ryger ud i hovedmenuen. Måske er det ikke den rigtige måde?
Har prøvet at slukke den helt og tænde igen, men så snart den blev tændt, og havde ligget nogle timer var den løbet tør igen. Dog skal det siges at da jeg gendannede fabriksindstillinger havde den optimal batterilevetid, indtil jeg havde haft nogle apps åbne så gik det ned af bakke igen.
Jeg havde samme problem da jeg kørte med firmware 3.0. Efter opgradering til 3.1.2 er batteriet næsten som nyt igen.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!