Sælges eller byttes: Native Instruments Traktor Scratch Duo

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
jmunch

Sælges eller byttes: Native Instruments Traktor Scratch Duo

Indlæg af jmunch »

Hej,
Jeg købte Native Instruments Traktor Scratch Duo for lidt under et år siden. Men har fundet ud af at jeg gerne vil have fat i Pro udgaven nu. For at få mulighed for 2 decks mere, lidt effekter og åbne op for nogle features som "standard" versionen ikke har.
Jeg købte det hos Aage, til en 2800kr som det stadig koster:
http://www.aage.dk/shop/dj-computerudst ... h-duo.html

Det er brugt til hjemmebrug, og kørt få gange. Der er sågar stadig plastik på Audio4 boksen. CDerne har været i brug, men ikke vinyl. Der er stadig et $10 giftcard som jeg heller ikke har brugt til Beatport. Så alt står som nyt.

Jeg vil gerne have et seriøst bud, eller bytte for den større udgave, og så jeg spytter kontanter i.
Jeg bor i København.

Mvh.
Brugeravatar
FreakyFreakJan
Geografisk sted: Sjælland

Re: Sælges eller byttes: Native Instruments Traktor Scratch

Indlæg af FreakyFreakJan »

Er du interesseret i, at sælge lydkortet alene?
Brugeravatar
jmunch

Re: Sælges eller byttes: Native Instruments Traktor Scratch

Indlæg af jmunch »

Jeg har fundet ud af at man kunne opgradere til Pro versionen, men så misser man 2 decks. Så det har jeg gjort. Så lige pt. Er jeg ikke interesseret i det.
Besvar