PS3 Media Server tekst problem

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

PS3 Media Server tekst problem

Indlæg af amh »

Er der nogle som kan forklare mig hvorfor jeg ikke kan se ÆØÅ på nogle film, jeg streamer med PS3 Media Server ? jeg får sådan nogle underlige tegn hver gang, selvom der i selve .srt filen er ÆØÅ rigtigt. Har prøvet og copy/paste teksten over i et andet notepad dokument, og gemt som UNI-8 og .srt uden held.

Hvor ligger fejlen ...?
Zlinky
Chart Attack VIP

Re: PS3 Media Server tekst problem

Indlæg af Zlinky »

Hvis du stadig ikke har fået løst problemet, så under Memcoder indstillingerne kan du vælge et charset. Ved ikke om det dur, bruger selv pms, men hari kke prøvet at smide subs på avi-filer.. dog bruger jeg iso streaming hyppigt - hvor underteksterne altid virker :D
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Problemet er ikke løst nu, alternativt bruger jeg min medie computer men den har kun VGA så billedet er ikke nær så fint (det er det ikke alligevel når det er .avi. nå anyway) :)

Jeg tester det lige i aften. tak for input :)
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Jeg har et knaldhamrende godt billede på .avi også. Der er intet at klage over..

Er stødt på en guide på et andet forum, den kan jeg lige poste her, så kan du prøve at rode lidt med det - det var nemmest bare at gemme den i et Word-dokument... http://peecee.dk/upload/view/260673

Jeg brugte godt nok en helt anden konfiguration til at starte med, men tænkt at det der skulle prøves :P
Billede
Besvar