Fryser når jeg uploader...

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Fryser når jeg uploader...

Indlæg af FrZ »

Min win7 maskine (2 uger gammel installation - men har gjort det fra det et fra re-installation) fryser 100%, når jeg uploader til services som multiupload og load2.me. Nogen der har prøvet det samme, som evt. har et fix? Jeg kan ikke finde noget på nettet eller andre steder :/ - måske jeg har brugt en forkert query? Men all in all går det mig meget på, at jeg skal hive den bærbare frem for at uploade :(
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: Fryser når jeg uploader...

Indlæg af QrazyLeg »

Hmm du skulle vel ikke benytte dig af ESET antivirus? Det kan være noget i dens indstillinger. Jeg tror jeg som det første havde prøvet at afinstallere alle flash-plugins samt adobe flash, for derefter at installere det igen. Det kan være en installation der er gået galt i den sammenhæng.

Yderligere: har du forsøgt forskellige browsere?

I tilfælde af at du benytter ESET så prøv følgende:

1. Double-click on the ESET icon in your system tray and then on the left side, click on SETUP>>Antivirus and Anti-spyware
2. Then on the right, near the bottom, click on "Advanced Antivirus antispyware protection setup"
3. In the Setup box, on the left, click on "Web Access Protection" and then on the right, uncheck the "Enable Web Access Protection" tickbox.
4. Then on the left again, just under Web Access Protection, click on "HTTP, HTTPS" and then on the right, uncheck the "Enable HTTP Checking".
5. Once all that is done, click on the "OK" button to save the settings.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Bruger Firefox som browser, og har pt. faktisk intet anti-virus kørende (men AVG free normalt).
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Har nu testet i ie (havde jeg vidst også prøvet før), og den fryser stadig :(
Besvar