Hey boys
Jeg er igang med at lave en playlist med alt det vildeste jydetechno og provinsdance, som en god griner til en sommerhustur.
So far jeg har:
Sminkedukken - Knade med alle
DJ Nico - Jeg brækker mig
Julian - Damer
Kasper Nyemann - Københavns brunette
Kælling - Med på den værste
8Ball - Lady Gokker
Jeg havde engang en gigantisk samling af disse griner numre, så kan i hjælpe mig med at udbygge den? Thanks bros.
Provins dance (Sminkedukken, Jeg brækker mig, osv)
Redaktør: Moderators
-
krislicoque
Re: Provins dance (Sminkedukken, Jeg brækker mig, osv)
Kolding - Går I Seng Med Læreren
Madagascar - For jeg vil danse danse (Aner ikke rigtig hvad den hedder, men det er den fra filmen af samme navn)
Bryan Ice - Hoen Anna
Viro - Adam
Viro - Enzo
Banjos Likørstue - Goagartner
Boycut Djz - Du Ska' Vær' Min Ho
Kolding - Ryst Røv
Der er sikkert mange mange flere, men hvis i skal hører så meget lorte musik, så husk at ryg en masse bønne
Madagascar - For jeg vil danse danse (Aner ikke rigtig hvad den hedder, men det er den fra filmen af samme navn)
Bryan Ice - Hoen Anna
Viro - Adam
Viro - Enzo
Banjos Likørstue - Goagartner
Boycut Djz - Du Ska' Vær' Min Ho
Kolding - Ryst Røv
Der er sikkert mange mange flere, men hvis i skal hører så meget lorte musik, så husk at ryg en masse bønne
If you snooze, you loose...
-
night_hawk
Bring Det På - Tag Din Telefon(Abe & Ven Remix)
"gode" tracks so far haha
"gode" tracks so far haha

Hvad med Basshunter - Boten Anna? Går den under denne "genre"?
BØH
-
krislicoque
Thanks guys. Keep them coming.
Arh, tror den er lidt for "seriøs". Det skal være vildere idioti.goafreak skrev:Hvad med Basshunter - Boten Anna? Går den under denne "genre"?
Basshunter er definitionen af idioti
Ellers spændende tråd at følge, fuck der er godt nok lavet noget intetsigende musik gennem tiden.
Hvad med Spar2 - Skrid Babe? Ikke så satans meget dance, men teksten er fantastisk i den genre (og en albumtitel der hedder "Byens Bedste Bryster" rammer den da lige i skabet) - og ej at forglemme DJ Hydepark - Bus Nr.8 (Legalisér).
Ellers spændende tråd at følge, fuck der er godt nok lavet noget intetsigende musik gennem tiden.
Hvad med Spar2 - Skrid Babe? Ikke så satans meget dance, men teksten er fantastisk i den genre (og en albumtitel der hedder "Byens Bedste Bryster" rammer den da lige i skabet) - og ej at forglemme DJ Hydepark - Bus Nr.8 (Legalisér).
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright