Møgelmose - This time for Africa

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Møgelmose - This time for Africa

Indlæg af Zster »

Et bånd jeg har optaget...
Rytmer sydfra ;)

Tryk på pilen lige herover for at downloade ^
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Re: Møgelmose - This time for Africa

Indlæg af Dj Dk »

Ikke noget dårligt mix vil jeg sige :)
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Mange tak :)
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Har også lytte det et par gange, kan meget godt lide det. Men synes det har perioder hvor det dør lidt ud. :-)
wallace

Indlæg af wallace »

Playlist , evt ? Ellers synes jeg det er lækkert med lidt anderledes mix , thumps up
Besvar