corrupted rar file - repair

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Stim
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

corrupted rar file - repair

Indlæg af Stim »

Hej CA.

Jeg støder nogle gange på beskadige rar-filer når jeg henter filer (som fx nu). Der er sikkert gode løsninger på at reparere dem, men hvilke? En simpel omgang google giver en masse resultater, men man skal jo altid være 'på vagt' over hvad man trykker download på, så jeg vil høre om I har nogle gode erfaringer?

- Der er jo sikkert andre end jeg der finder det irriterende at ha' hentet en fil(m) på 12 GB og så er der fejl på part 36 :roll:
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: corrupted rar file - repair

Indlæg af FrZ »

Det eneste man reelt kan gøre, er at hente part 36 igen. Men er det en video-fil, så kan du måske leve med bit-fejl på en lille del af den...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Stim
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

Re: corrupted rar file - repair

Indlæg af Stim »

Øv. Den handling du nævner havde jeg nemlig prøvet, men ellers mange tak for din hurtige hjælp, FrZ.
Besvar