Glædestråd
Redaktør: Moderators
Re: Glædestråd
DSB gav mig i dag en avanceret USB-pen, dvs. en iPod Shuffle.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Var til en fantastisk RJD2 koncert igår, og i aften står den på en tur ud og tjekke upcoming artister på Platform4 og derefter ned på 1000Fryd og være alternativ til deres DJ Marathon - En weekend med musikken i fokus er en god weekend 
Platform4 og fryd. Puha! Er posten ved at være en beskidt hippie
? ses på platten
3 x 10 blev opnået. Det betød også tre dage med othello-lagkage i forrige måned...amh skrev:Hvad var anledningen?
Haha men skulle tro det, men nej jeg er skam som jeg altid har været.CCK^ skrev:Platform4 og fryd. Puha! Er posten ved at være en beskidt hippie? ses på platten
Dog nåede jeg aldrig ud på P4 eller fryd, da min veninde mente det var bedre at vi lige skulle diskuterer alt mellem himmel og jord.
Og alle ved at når man er fuld, så er det jo den perfekte mulighede for lige at blive uvenner over små ting.....win!
Der var ellers huminf folk både i pulten og bag bardisken 
Og så var det skønt at slutte aftenen af med en god gang jungle og dubstep på fryd. Har dog haft Inner Circle - Sweat på hjernen lige siden
Og så var det skønt at slutte aftenen af med en god gang jungle og dubstep på fryd. Har dog haft Inner Circle - Sweat på hjernen lige siden
Hehe ja jeg fik også en meget direkte opfordring fra mads om at møde op.
Som sagt var planen også en tur ud på p4 og så ind på fryd bagefter - men det skete ikke.
Som sagt var planen også en tur ud på p4 og så ind på fryd bagefter - men det skete ikke.
Nu er hun jo også for vild på det punkt. Det er faktisk mere grelt end mig.. lolDjMail skrev:CCK^ skrev:Dog nåede jeg aldrig ud på P4 eller fryd, da min veninde mente det var bedre at vi lige skulle diskuterer alt mellem himmel og jord.
Og alle ved at når man er fuld, så er det jo den perfekte mulighede for lige at blive uvenner over små ting.....win!
Jeg har virket som en sur, debil og vrissen mand på det sidste, og har haft en halvgnaven uge, men om 4½ time har jeg weekend. Det er fandme noget at glæde sig til, med masser af kvalitetstid og barnedåb. Det kan man ikke andet end blive i fantastisk humør af
Det bliver godt at se hende jeg holder allermest af i mere end to timer af gangen, og endda have privillegiet af at spise sammen med hende 
Med venlig hilsen en meget nyforelsket etbenet mand.
Med venlig hilsen en meget nyforelsket etbenet mand.
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
...sidder i denne sene stund, og er ved at komme mig over lækkerheds-chokket fra da jeg startede min nye iMac i5 27" første gang!
Nøøøj den er godt nok fiiin

PS - Let brændt DELL XPS sælges. Kan evt. bruges som vægt til at holde på stakken af regninger på skrivebordet...
God weekend
Nøøøj den er godt nok fiiin

PS - Let brændt DELL XPS sælges. Kan evt. bruges som vægt til at holde på stakken af regninger på skrivebordet...
God weekend
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Det er også en virkelig lækker sag. Den står selv på min ønskeliste 
Har haft en fantastisk weekend i Polen med nogle vilde Hollændere og Polakker.
Dog kunne jeg godt bruge et direkte fly næste gang.
5 forskellige lufthavne og 6 flyninger på en weekend er fandme til at få pres over.
Dog kunne jeg godt bruge et direkte fly næste gang.
5 forskellige lufthavne og 6 flyninger på en weekend er fandme til at få pres over.
Ser frem til endnu en lækker weekend omringet af fantastiske menesker.
Eneste minus er at jeg er blevet tvunget til at lave mad i morgen aften og jeg orker det simpelthen ikke, specielt ikke når man dag starter kl 06.45 <--- Det er fuckin tidligt for en studerende som er doven i forvejen
Eneste minus er at jeg er blevet tvunget til at lave mad i morgen aften og jeg orker det simpelthen ikke, specielt ikke når man dag starter kl 06.45 <--- Det er fuckin tidligt for en studerende som er doven i forvejen
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Snupper lige en restaurant-tur i aften, og så lidt livemusik i byen, i godt selskab... 
I morgen kommer gutterne fra skiferien + de trunter vi mødte dernede.. Så skal den have max pedal herhjemme, og så skal de se byen bagefter..
Søndag står den på dødstømmermænd og superliga-bold på stadion..!
Bliver det en lækker weekend... det tror jeg da nok lige det gør..!
I morgen kommer gutterne fra skiferien + de trunter vi mødte dernede.. Så skal den have max pedal herhjemme, og så skal de se byen bagefter..
Søndag står den på dødstømmermænd og superliga-bold på stadion..!
Bliver det en lækker weekend... det tror jeg da nok lige det gør..!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
TheJackal, er det ikke også med at nyde Superligaen mens den stadig kan opleves i hjembyen... hihi, undskyld
Lækker menu til weekenden ellers
Lækker menu til weekenden ellers
Har endelig fået nogenlunde styr på nytårs planerne.
Turen går til London til en omgang bas og break amok.
Together NYE 2010
Lock N' Load,
Katy B (Live) (midnight set),
Mark Ronson,
Annie Mac,
Fake Blood,
Herve,
Zinc,
Caspa & Rod Azlan,
Krafty Kuts,
Evil 9, Deekline & Wizard,
Union,
Crooked vs Supatronix,
Bootleg Social,
Bangarang
Turen går til London til en omgang bas og break amok.
Together NYE 2010
Lock N' Load,
Katy B (Live) (midnight set),
Mark Ronson,
Annie Mac,
Fake Blood,
Herve,
Zinc,
Caspa & Rod Azlan,
Krafty Kuts,
Evil 9, Deekline & Wizard,
Union,
Crooked vs Supatronix,
Bootleg Social,
Bangarang
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
OFFTOPIC: DjMail: Hvorfor er din hjemmeside i din signatur, erdusimpel.dk markeret som en mulig trussel i FireFox, der installerer alt muligt, samt at det er et bedrager site?? 
Lortet blev hacket for lang tid siden af en eller anden øst eu gut.
Så fik vi siden på plads igen, og så ville samme gut lige forbi igen.
Så indtil vi skal bruge den har vi valgt bare at lade den stå, da den flinke mand har lovet os at hack den igen hehe
Så fik vi siden på plads igen, og så ville samme gut lige forbi igen.
Så indtil vi skal bruge den har vi valgt bare at lade den stå, da den flinke mand har lovet os at hack den igen hehe