Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har siddet meget og kigget efter kabler, så jeg kan få en ekstern skærm til mac'en når jeg er hjemme og så jeg også kan få den koblet til fladskærmen. Apples løsning er jo at bruge en mini displayport til DVI og så en DVI - HDMI omformer, men har fundet denne på nettet, så ville høre om i ikke tror at den også kan gøre tricket, så det bliver direkte fra mini displayport til HDMI.. http://www.av-connection.dk/?PGr=4325&ML=1575
Nogen der har erfaring med lige netop det kabel eller bare ved tilstrækkeligt om det til at sige om jeg skal holde nallerne fra det eller købe det.
Af fjernsyn har jeg et LG 42", burde det ikke kunne spille sammen?
I de tilfælde jeg har hørt om, så har mini displayport til HDMI fungeret fint.
Og jeg kan heller ikke se nogen grund til det ikke skulle virke med dit TV.
At købe et mini displayport til dvi og så dvi til hdmi virker meget bøvlet, hvis du spørger mig.
Enig med goafreak. Men hvorfor ikke bruge skærmens DVI-indgang? De fleste skærme har stadig DVI indgange og så slipper du for at bruge penge på flere omformere (der følger jo en en DP->DVI omformer med din computer).
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr: Jeg er 98-99 procent sikker på at jeg ikke fik sådan en omformer med i kassen til min Macbook Pro. Det er en 13" og købte den for en uge siden, ved ikke om det siger noget. Hvordan skulle den evt. se ud, et lille stik eller et kabel på de 20 cm ca?