Samsung Galaxy Tab.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
night_hawk

Samsung Galaxy Tab.

Indlæg af night_hawk »

Leder lidt pt, efter et sted at købe denne, billigst muligt uden binding.

og bagefter skal jeg så liiiige ha sendt den til grønland !

Nogen der har fundet gode steder at shoppe Samsung galaxy tab?
Billede
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Re: Samsung Galaxy Tab.

Indlæg af aroxdk »

Tror det "billigste" jeg har set er 659€. Bestilte en i fredags i Tyskland og skal nok sige til hvorfra hvis servicen er ok. Håber jeg får den i dag :D
Brugeravatar
aroxdk

Indlæg af aroxdk »

Den kom faktisk allerede i gaar. Fandt den paa arbejde her til morgen og er ved at saette den op saa smaat :-) Umiddelbart en lille hurtig djaevel :-)

Bestilte den ved freddytel-de paa ebay.de
Brugeravatar
aroxdk

Indlæg af aroxdk »

Men ved ikke lige med sproget. Maa checke det senere i dag. Jeg har det ok med tysk, men bliver nok traet af det i laengden :-)
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

Giv lige en update på det..

Men stadigvæk, skal vide om de sender den langt nord på.. ergo.. Grønland :)
Billede
Brugeravatar
aroxdk

Indlæg af aroxdk »

Den er altså praktisk og ligetil - og nu på dansk :). Kan alt det du forventer og er meget overskuelig ifht en mobil. Højttalerne er fremragende, skærmen er rigtig god. Eneste minusser er at den egentlig loader flash lidt langsomt ihft min Desire (men det kan slåes fra hvis man ikke vil have det) og i en del Android programmer er det klart at Android ikke er optimeret til 7" skærm. Vil nok give min mor en iPad, men den funktionalitet og de muligheder der er i de her Android dimser er altså lige noget for mig. Kræver lidt opsætning og en vis indsats men der er en belønning. Knaldfint apperat :) Er det 659€ værd? Det må være op til den enkelte, men 4/5 fra mig og vil tro det bliver 5/5 når Android bliver optimeret.

Swype keyboard = GENIALT (men ikke til dansk endnu)

(Ved ikke hvem der sender til Grønland)
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

Andriod 3.0 bliver til gængeld optimeret til Tablet computere også... Den skulle gerne komme i løbet af iår forhåbenligt.. :)
Billede
Besvar