Gravlev, Skørping, Aalborg; Danmarks dybeste hemmelighed
Redaktør: Moderators
Re: Gravlev, Skørping, Aalborg; Danmarks dybeste hemmelighed
Jeg kan godt forstå din forvirring. Bliver begge steder egentlig benyttet til øvelsesterræn? Jeg ved Finderup gør det, hvorfor det måske også kunne være en god indikator for at have en bunker liggende der.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg har læst bogen til slut. Du har taget fejl.
Der er NATOs bunker, benævnt Bunker 7, som er ved Finderup, tæt ved Viborg.
Også er der så regeringens bunker, som så benævnes Regan Vest og ligger syd fra Aalborg.
Så der er altså to bunkers, men hvis man kun lige har skimmet et par afsnit eller andet, så kan det selvfølgelig godt forvirrer.
Også er der så regeringens bunker, som så benævnes Regan Vest og ligger syd fra Aalborg.
Så der er altså to bunkers, men hvis man kun lige har skimmet et par afsnit eller andet, så kan det selvfølgelig godt forvirrer.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Helt i ordennco skrev:Jeg har læst bogen til slut. Du har taget fejl.
Det er bare ikke det som man får opfattelsen af, af alle de informationer man får andre steder, f.eks. via bogens hjemmeside. Men rart at få fastlagt i hvilket område bunkeren ligger.
Men bunkeren skal altså ligge i Rold Skov. Så kunne det jo være sjovt at besøge - og spørge Dannie Druehyld, om hun ved hvor den ligger. Hun bor jo i rold skov, og kender jo den skov som sin egen bukselomme.
Det ville da være ret mærkeligt, om hun ikke er stødt på den under sine mange vandringer efter urter i skoven, hvis området ellers ikke er spærret af. (Til dem der ikke ved det - så er Dannie Druehyld en "berømt" heks - som bor i Rold Skov
Iøvrigt et besynderligt men venligt menneske, som jeg engang mødte, da jeg var på tur med med noget familie :S
Zivago
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Jeg har netop bestilt bogen, så glæder mig til og komme igang med at læse den.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Ja REGAN Vest findes. Men jeg har ikke været derinde.
Zivago: Og placeringen af REGAN Vest er ikke offentlig, da den stadig er hemmelig.
Og det er ikke helt rigtigt, hvad du siger, om need-to-know, nco. Hvad den indeholder er jo stadig hemmeligt, og det er dens placering, som sådan også. Det kig, som forfatterne har fået, ind i bunkeren er meget eksklusivt, og er nok det første og eneste af sin art.
Og NATO Bunker 7 er ikke det samme, som REGAN Vest. REGAN Vest er Regerings Anlæg Vest, og er ikke forbundet med noget af NATOs. Og der er en youtube video om Finnerup bunkeren også.
Zivago: Og placeringen af REGAN Vest er ikke offentlig, da den stadig er hemmelig.
Og det er ikke helt rigtigt, hvad du siger, om need-to-know, nco. Hvad den indeholder er jo stadig hemmeligt, og det er dens placering, som sådan også. Det kig, som forfatterne har fået, ind i bunkeren er meget eksklusivt, og er nok det første og eneste af sin art.
Og NATO Bunker 7 er ikke det samme, som REGAN Vest. REGAN Vest er Regerings Anlæg Vest, og er ikke forbundet med noget af NATOs. Og der er en youtube video om Finnerup bunkeren også.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Der har så været flere på besøg end bare ham forfatteren. Men som du selv siger er der jo planer for hvordan/hvorfor/hvornår den skal tages i brug.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Men derfor kunne jeg af ren og skær nysgerrig interesse, godt tænke mig at vide hvor den ligger.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Det kommer sikkert som en del af alle de wikileaks-afsløringernco skrev:Men derfor kunne jeg af ren og skær nysgerrig interesse, godt tænke mig at vide hvor den ligger.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
Mon dog ;)
nco\\ CHART ATTACK 1999