Hvor mange sekunder tager det, at ligge en tmp side op? - Er da værd at foretrække for alle der prøver at fremstå bare som det "mindste" professionelle?DjMail skrev:Lortet blev hacket for lang tid siden af en eller anden øst eu gut.
Så fik vi siden på plads igen, og så ville samme gut lige forbi igen.
Så indtil vi skal bruge den har vi valgt bare at lade den stå, da den flinke mand har lovet os at hack den igen hehe
Glædestråd
Redaktør: Moderators
Re: Glædestråd
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det skal jeg ikke kunne sige - da jeg ikke har haft mine fingre i den hjemmeside.
Men hvis jeg stod for den så ville jeg næppe gøre noget ved den lige nu, da der sidste gang gik få timer før den så sådan ud igen.
Vi har ikke tid eller penge til at have en siddende og smide nyt design op hele tiden
Men hvis jeg stod for den så ville jeg næppe gøre noget ved den lige nu, da der sidste gang gik få timer før den så sådan ud igen.
Vi har ikke tid eller penge til at have en siddende og smide nyt design op hele tiden
Det behøver vel heller ikke være nyt? I teorien kunne I blot lave en timet forbindelse, som uploader jeres materiale en gang hver 6. timeDjMail skrev:Det skal jeg ikke kunne sige - da jeg ikke har haft mine fingre i den hjemmeside.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Hehe ja hvis det er muligt, så kunne vi da godt det.
Jeg holder mig langt væk fra alt hvad der hedder web design, så det ved jeg ikke om vi kan.
Jeg holder mig langt væk fra alt hvad der hedder web design, så det ved jeg ikke om vi kan.
Jeg synes, jeg har mange ting at glæde mig over for tiden. Mest af alt at jeg snart har fødselsdag (hvilket jo helst ikke skal gå nogens næse forbi
), og at jeg på fredag har juleferie - dog kun til den 23. hvorefter den står på 5 aftenvagter - også juleaften. Det burde nok have stået i brokketråden...
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg vil gerne glæde mig over, at jeg endelig får nyt køkkengulv, juleferien er lige om hjørnet og jeg har mødt den dejligste pige, som jeg har en date med i julen 
PS: Hun er ikke blind eller svagtseende.
PS: Hun er ikke blind eller svagtseende.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Er hun så fra det lokale plejehjem? Hihi, god jul 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
De plejer da at være i den anden ende, næppe over konfirmationsalderen. Nuvel, tillykke med det nye kuvøseguf 
Intet galt i at fange dem unge, så virker alt mere imponerende......
gamle kællinger på min egen alder er alligevel så nederen!
Fornuftigt odder, fornuftigt. Det trængte det gulv sgu også til :p
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Alle julegaver er købt, den ene skulle endda lige byttes pga. dobbeltgave
Superduper - nu skal der laves konfekt, og i aften skal der spises æbleskiver og drikkes gløgg.

Fik overstået endnu en eksamen i dag - så er der kun en tilbage i januar 
Fik afleveret semesterprojekt idag, så nu står den på 4 ugers ferie 
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Fik et herligt opkald idag med nogle længdeventede opdateringer.
2011 bliver året for store elektroniske fester i både Danmark og Norge - bring it on!
2011 bliver året for store elektroniske fester i både Danmark og Norge - bring it on!
-
odder
- Bæver Bekæmper
True that!DjMail skrev:Intet galt i at fange dem unge, så virker alt mere imponerende......
@dwr: det trængte det virkelig til. Men der er jo ikke nogen der ridder den dag der sadler i mit system. Men NU er det skiftet og man tør ligefrem gå på strømpesokker derude
@Q-Leg: Nej det er hun ikke - Hun er fra det lokale fritidshjem.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Godt ord igen 
WUHU! Jeg har fri om to timer og fyrre minutter... men hvem tæller?? ;p
WUHU! Jeg har fri om to timer og fyrre minutter... men hvem tæller?? ;p
-
odder
- Bæver Bekæmper
Det er der jo ingen der gør 
Jeg vil glæde mig over en fantastisk uge og så nytårsaften. Desværre ikke sammen med damen, men man kan ikke få det hele jo
Jeg vil glæde mig over en fantastisk uge og så nytårsaften. Desværre ikke sammen med damen, men man kan ikke få det hele jo
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
*FUCK *UNDWERBOEN!!!!!N NU KØRER BASSEN PÅ MAX!
øv på en søndag, hvis man ikke selv har været i byen indtil tidspunktet :/FrZ skrev:*FUCK *UNDWERBOEN!!!!!N NU KØRER BASSEN PÅ MAX!
Kan ikke huske at have skrevet det, men jeg tror, at det var mig selv, der spillede op til dans... Kan dog se på last.fm, at jeg kun hørte 3 tracks før jeg røg i dynerne. Jeg var godt ødelagt derQrazyLeg skrev:øv på en søndag, hvis man ikke selv har været i byen indtil tidspunktet :/FrZ skrev:*FUCK *UNDWERBOEN!!!!!N NU KØRER BASSEN PÅ MAX!
Rigtig rigtig god aften til Club Coma