Brokketråd
Redaktør: Moderators
Re: Brokketråd
Lyne som spillede ?
Gik det godt ?
Gik det godt ?
De var lidt skøre... Egentligt meget kønne, og ville intet have at gøre med de desperate venner jeg var derinde med. Da jeg så krammede en veninde i 10 sekunder længere, end man normalt ville gøre, blev de sure og skred. Tak til veninden, det var ved at blive akavetodder skrev:Lyder som om de har været meget visneFrZ skrev:Men alt i alt en positiv aften, to piger prøvede desperat at få mig med hjem...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det er forhåbentlig ikke ham her du har købt igennem.Maunus skrev:venter på 2. uge at jeg skal modtage min iPhone 4 HÅBER FUCKING IKKE JEG ER BOLLET I RØVEN AF DEN NAR!
...Webshoppen Diamond Datas problemer vokser.
Udover en lang række anklager på hjemmesiden Trustpilot.dk har flere kunder rakt ud efter lovens lange arm.
Computerworld skrev tidligere om århusianske Leif Hjermitslev, der istedet for en iPhone har fået et ugyldigt Track & Trace nummer for de 4900 kroner, som Diamond Data har trukket fra hans konto.
Han har meldt virksomheden til politiet, og det er han langt fra ene om.
"Indtil videre har vi modtaget 10-12 anmeldelser," fortæller politikommissær og afdelingsleder Bent Ludvigsen fra afdelingen for organiseret økonomisk kriminalitet i Vordingborg.
Skidt start på det nye år
Firmaet har ikke tidligere været meldt til politiet, og alle anmeldelserne er tikket ind i begyndelsen af 2011.
Hvad de munder ud i, står endnu helt åbent.
"Nu skal vi lige have samlet lidt oplysninger sammen og så videre, og så går vi igang med at kigge nærmere på det," lyder det fra Bent Ludvigsen.
Anklagerne lader dog alle til at gå på det samme.
"Folk har bestilt forskelligt udstyr til computere, betalt for det, og så er varen ikke leveret," siger politikommissæren om indholdet.
Ifølge erhvervsdatabasen BIQ er Yahiya Hassan Al-Qot registreret som direktør for Diamond Data.
Trods gentagne forsøg er det ikke lykkedes Computerworld at få en kommentar fra firmaet.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Nej heldigvis ikke.
Men den er også helt gal her. Jeg har stadig mange penge ude og svømme og er i dialog med min bank og modtagerens bank og de kalder ejeren ind til møde snarest hvor de vil snakke om de penge kan overføres tilbage..
Men den er også helt gal her. Jeg har stadig mange penge ude og svømme og er i dialog med min bank og modtagerens bank og de kalder ejeren ind til møde snarest hvor de vil snakke om de penge kan overføres tilbage..
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hehe, jeg var ude for noget af det samme i lørdags, en af mine veninder's veninder som er ret lækker, var der en del fyre som lagde an på og "klistrede" op ad hende hele aftenen, til sidst måtte jeg være stand ind kæreste, det fortryder jeg satme ikke den dag i dag,FrZ skrev:De var lidt skøre... Egentligt meget kønne, og ville intet have at gøre med de desperate venner jeg var derinde med. Da jeg så krammede en veninde i 10 sekunder længere, end man normalt ville gøre, blev de sure og skred. Tak til veninden, det var ved at blive akavetodder skrev:Lyder som om de har været meget visneFrZ skrev:Men alt i alt en positiv aften, to piger prøvede desperat at få mig med hjem...
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Nøj jeg er ved og være træt af min internet forbindelse. Hvorfor?
Tjek:

Hvordan det end kan lade sig gøre er mig en gåde, jeg betaler sgu' ikke for min upload, men for min download, men så må jeg ha' fat i boligforeningen, for det er da til og få spat af...
Tjek:

Hvordan det end kan lade sig gøre er mig en gåde, jeg betaler sgu' ikke for min upload, men for min download, men så må jeg ha' fat i boligforeningen, for det er da til og få spat af...
Ja det var Lyne der spillede. Tim var totalt bange til at starte med, han hoppede rundt og drejede på alt muligt... Men slappede af, da han så at ½-delen af gulvet var kommet som support for Lyne. Der blev en rigtig god stemning, lidt ærgerligt han kom så sent på dog.DjMail skrev:Lyne som spillede ?
Gik det godt ?
Kommer du til PH-fest på Zef på lørdag?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Nope jeg er til dubstep fest på lørdag.
Men skal snart forbi PH igen, der plejer at være fest
Dubstep? Hvorfor æder du ikke bare lort og dør? Dubstep er så klamt - du væmmer mig!DjMail skrev:Nope jeg er til dubstep fest på lørdag.
Ja - den er sku´da godt nok kedelig den speed.amh skrev:Nøj jeg er ved og være træt af min internet forbindelse. Hvorfor?
Tjek:
Min er lidt sjovere:

Zivago
Hvad fanden? Har du fået Stofa?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Yeah jeg orkede ikke Telenor linie.
Der er top elendigt kobber på Vesterbro, "men det bliver jo bedre hvis vi sætter din hastighed ned"----- ned Kundeserice trunte - så bliver det langsommere og stadig ustabil.
Så stofa tilbød 50/5 til under 300 - så det tog jeg
Kun været nede engang, og det var en fejl 40 der tog en dag at løse (strøm til switch er vigtigt.....lol )
Der er top elendigt kobber på Vesterbro, "men det bliver jo bedre hvis vi sætter din hastighed ned"----- ned Kundeserice trunte - så bliver det langsommere og stadig ustabil.
Så stofa tilbød 50/5 til under 300 - så det tog jeg
Kun været nede engang, og det var en fejl 40 der tog en dag at løse (strøm til switch er vigtigt.....lol )
Vi har selv kæmpe problemer med Telenor, og har både haft det på den nuværende og gamle adresse. Så nu er der sendt en opsigelse. Nettet forsvinder mindst tre gange i døgnet - det vil vi ikke betale for.
Desværre er de ret på røven når det kommer til stabilitet, fordi de stadig kun kan arbejde med det TDC giver dem.
Men uanset, så er kvaliteten også faldet på support efter jeg stoppede! FACT!
Men uanset, så er kvaliteten også faldet på support efter jeg stoppede! FACT!
Før jeg fik fibernet, havde jeg nu også Telenor. Det kørte ok, og var da ganske stabilt - MEN TDCs gamle kobberkabler kunne ikke trække mere end 5.5 Mb. Så det var fedt at skifte til en fiber der kører 30/30.
En af mine venner iøvrigt var utroligt træt af TDC. Han betalte for en 20Mb linie, men kunne i praksis kun køre 6-9 Mb - selvom han boede kun 400m fra centralen. Igen var det TDC´s skod kobberlinier der var problemet. Han kører også fiber i dag.
Zivago
En af mine venner iøvrigt var utroligt træt af TDC. Han betalte for en 20Mb linie, men kunne i praksis kun køre 6-9 Mb - selvom han boede kun 400m fra centralen. Igen var det TDC´s skod kobberlinier der var problemet. Han kører også fiber i dag.
Zivago
Jeg ved bare jeg har mobilt bredbånd, der kører mere stabilt. Det var også et problem, hvor jeg i sin tid boede alene, indtil gentagne opkald, gerne en om dagen, til Telenor-support, der altid bad mig om den samme procedure. Og så en dag, sendte de mig en ny router, og så fik jeg en smertefri linje. Jeg savner min TDC-linje fra 2002-2004. Den var sgu stabil.
Jeg har også Telenor, men her er der ingen problemer. Det er så bare trist der ikke kan komme fiber her 
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin