Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Er det bare mig som ikke kan huske numrene, eller er det for det meste bare Medina - kun for mig, instrumental med Bruno Mars - the way you are, acapella?
Syntes ikke der er noget specielt over det - ret kedeligt nummer. Havde forventet noget sang fra begge sange, og musikken fra begge sange, fik sang fra en og musik fra den anden, og så ikke rigtig mere.
Hvor er nummeret blevet godt modtaget henne, det virker alt for sløvt til at være noget der rykker på dansegulvet.
Slet ikke min stil - men kan være mig der ikke kan huske enkelt numrene særlig godt også, hvis det er - så beklager jeg.
I øvrigt skal du nok overveje en vurdering af antal views, kontra hvor mange der faktisk læser og hører musikken i indlægget. Det er hurtigt langt over 50% som bare lige skimmer indlægget igennem, uden at hverken høre nummeret eller noget andet.
Kører godt sammen! Beatet har da rystet dansegulv godt igennem en overgang medina - kun for mig i diverse remixes..
Der findes også rigtig gode remixes af denne sang fra bruno mars. Carl Louis & Martin Danielle Club Mix er min favorit