Ved at tracket er ude gennem Ideal, så hvis nogen ligger inde med det derude ville det være super! Hvis man ikke vil smide sin promotion her i tråden er det helt fint bare at sende en privat besked med det, så kommer det ikke videre!
Kongsted & Emerge - Live Energy (Original mix)
Redaktør: Moderators
Kongsted & Emerge - Live Energy (Original mix)
Hey derude. Mangler dette track til et bootleg jeg er igang med
kongsted sagde i december en gang at det ville komme i handel i januar, men det gjorde det aldrig. 
Ved at tracket er ude gennem Ideal, så hvis nogen ligger inde med det derude ville det være super! Hvis man ikke vil smide sin promotion her i tråden er det helt fint bare at sende en privat besked med det, så kommer det ikke videre!
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Re: Kongsted & Emerge - Live Energy (Original mix)
Hvis nogle skulle være nysgerrige
synes de kører rigtig godt sammen de to tracks. Dette er lavet på youtybe rip, så hvis nogen har lidt bedre kvalitet ville det være super 
Kongsted & Emerge Feat. Jinks - Pssst! (Iwers Mashup)
Kongsted & Emerge Feat. Jinks - Pssst! (Iwers Mashup)
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Re: Kongsted & Emerge - Live Energy (Original mix)
Hey Iwers!
Nu har jeg ledt og søgt efter Kongsted & Emerge - Live Energy.
Kunne du evt. finde på at uppe endten originalen eller dit lækre mash?
Nu har jeg ledt og søgt efter Kongsted & Emerge - Live Energy.
Kunne du evt. finde på at uppe endten originalen eller dit lækre mash?