Android

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Pesimisten
Geografisk sted: Sådan ca midt i DK

Android

Indlæg af Pesimisten »

Nogen der kan linke/fortælle mig en nem måde at indstallere android på?

Jeg har en android (LG optimus 2x P990) med cyanmod! Men vil gerne tilbage til original android 2.2 eller 2.3 ginger

Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af alle de muligheder der er! Jeg ønsker bare at komme tilbage til en fabriksindstilling uden flash, rom og alle de andre sjove opfindelser der eksisterer!

Håber nogen her på CA kan hjælpe mig med mit problem!

(og der skal ikke startes en debat om hvorvidt det ene er bedre end det andet - vil bare have original android på min LG fon)

TAAAAAAK
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: Android

Indlæg af QrazyLeg »

Kan du ikke gendanne telefonen til sine oprindelige indstillinger? Det kunne jeg både på HTC Hero og min nuværende Samsung Galaxy SII
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Pesimisten

Indlæg af Pesimisten »

QrazyLeg skrev:Kan du ikke gendanne telefonen til sine oprindelige indstillinger? Det kunne jeg både på HTC Hero og min nuværende Samsung Galaxy SII
Nej for recover punktet er sat til et cyanogen! Så går ud fra at den oprindelige android er væk fra telefonen :(
Dada fucking Life
Lige musik for mig!
Brugeravatar
Pesimisten

Indlæg af Pesimisten »

Så er det klaret! Vi skulle "bare" flashe en ny rom! Faktisk ikke så besværligt!
Dada fucking Life
Lige musik for mig!
Besvar