Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Er der nogen af jer der har prøvet at have problemer med Delta force black hawk down ??, vi sidder med problemet at : når vi har spillet det, kan vi efter nogen gange ikke starte det op.
vi har prøvet at opdatere det, + ny direct-x men problemmet er der stadig
Problemet kan være at i bruger den samme Key i dette tilfælde vil spillet for det meste gå ned og ikke være til at starte op igen!!!
et andet lille problem kan være jeres netværks opsætning men det er temlig kompliseret og det er jeg ikke så meget inde i men mit gæt er at det er fordi i bruger den samme key
Hov, hva mener du med samme key ??? Sådan noget kune vi da ikke finde på ... bare fordi vi er et par ærlige småpirater, der engang imellem køber vores spil..... hehehe, ej, spøg til side: vi bruger hver vores cd key, så det skulle ikke være problemet, men det kan da godt være vi skal kigge lidt på vores lille lan's indstilinger, for "djinthemix" har det med at pile ved alt o med med alt mener jeg virkelig ALT... Hva ska jeg gøre ved ham
Ja du kunne gøre det samme som min bror gjorde da jeg var mindre og ikke kunne holde fingerne fra alt bare bind ham fast indtil det hele virker også lader du ham spille en lille smule hvis han så piller alligevel så er det bare at binde hans ene hånd fast så han kun kan spille med en så kan han lære st dø