Ny HD!?!?!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Mosv
Kontakt:

Ny HD!?!?!

Indlæg af Mosv »

Hey!

Jeg skal ha mere plads på computeren, men jeg er kommet i tvivl om hvad jeg skal vælge!

Jeg har kigget på en IBM DeskStar 180GXP 120GB, da man kan få det til en god pris. Men jeg har hørt både godt og dårligt om den HD... Nogen herinde der har erfaringer? Eller andre forslag?

På forhånd tak!
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Tror det er en meget fornuftig disk at købe.

Har selv 2 IBM diske og der er ingen prob

har også en Maxtor, Segate og Western der er heller ingen prob.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Jeg ville tage en Seagate Barracuda V, 120 GB med fluid lejer.

Har selv 2 x 80 gb siddende i, og de er bare så dejligt lydstille :D
Mosv
Kontakt:

Indlæg af Mosv »

Ja det er imellem de to valget står! Og jeg har som sagt hørt både gode og dårlige ting... og begge diske!

Men har også hørt Seagate skulle ha bedre lejer og være mere holdbar. Er der noget om det? Eller er det bare en smagssag?
Fjeder
Geografisk sted: Vendsyssel
Kontakt:

Indlæg af Fjeder »

I bund og grund er det bare en smagssag, MEN, hvis uheldet er ude, er det jo skønnest at ha den med længst garanti :D Det ville jeg gå efter hvis jeg var dig... selv om jeg selv sværger til IBM diske, har haft 4 nu, og alle kører stadig som en drøm
MPDK
Kontakt:

Indlæg af MPDK »

Jeg kører bl.a. med en barracuda og den kører perfekt, men har også læst en del gode anmeldelser af IBM disken. Så i bund og grund tror jeg du bliver glad ligegyldigt hvilken du vælger. Mit råd: Tag den hvor du får mest for pengene.
United

Indlæg af United »

hold dig fra IBM eller skulle man kalde dem Hitachi, IBM/Hitachi's diske må nok betegnes som noget af det værste lort der har set dagens lys, har ikke prøvet GXP180 modellen, men har prøvet GXP60 og GXP120, og jeg har lært at jeg aldrig mere skal ha' noget IBM har haft fingerne i, det er ikke for sjov at man kalder IBM's diske "Kamikaze diske" hold dig fra IBM du får sikkert ikke andet end bøvl..........

skal lige siges at jeg har i snit på mine to IBM diske inden for 9måneder haft dem til reperation to gange pr. disk
Besvar