HJÆLP!!!
Hvorfor går min pc selv ud om natten??
Det er en laptop af mærket Hi-Grade som jeg kører windows 2000 proffesional på.
Jeg har slået ALT fra hvad jeg kan finde af strømbesparende funktioner i både bios og windows.
Nogen der har erfaringer fra lignende og evt kan hjælpe?
Det er temmelig belastende når man feks. kører ftp og skal modtage en masse om natten at den så bare ligepludselig slukker midtvejs i overførslen.
Min PC slukker selv om natten!?!
Redaktør: Moderators
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Min PC slukker selv om natten!?!

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Min labtop har det også med at slukke på de mest uhensigtsmæssige tidspunkter...!
Jeg tror, og har os' fået at vide af andre, at det er fordi at den bliver for varm...!
De kegler der har designet min, har været så snotdumme at placere blæseren under labtoppen, så den blæser direkte ned i bordet..(!) Ikk' skide smart..da det jo ikke lige er det der giver den vilde ventilation..!!
Der sidder godt nok en lille blæser bagpå, ved alle indgangene, men den kunne de sgu' ligeså godt have sparet væk..den hjælper keine!!
Men anyway UP... tror du ikke bare den har fået granat-chok i Kosovo??
Vi ses, ...hvis ikke før, så på lørdag!
Regards
TheJackal
Jeg tror, og har os' fået at vide af andre, at det er fordi at den bliver for varm...!
De kegler der har designet min, har været så snotdumme at placere blæseren under labtoppen, så den blæser direkte ned i bordet..(!) Ikk' skide smart..da det jo ikke lige er det der giver den vilde ventilation..!!
Der sidder godt nok en lille blæser bagpå, ved alle indgangene, men den kunne de sgu' ligeså godt have sparet væk..den hjælper keine!!
Men anyway UP... tror du ikke bare den har fået granat-chok i Kosovo??
Vi ses, ...hvis ikke før, så på lørdag!
Regards
TheJackal
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |