Hjælp til explore
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Hjælp til explore
Hej igen jeg har et pisse irriternde problem med min explore når jeg går ind på en side som f.eks dating.dk og søger og der så kommer en del sider frem jeg kan se på og jeg så kigger på den ene profil men når jeg så vil trykke den tilbage så jeg kan gå ind i den næste så står der noget med at page expiret og at jeg skal prøve at refeshe side når jeg så prøver det så går den helt ud af siden og ud til log in er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal ændre på???

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Den skriver dette hver gang hvis det kan hjælpe jer!!!
Warning: Page has Expired The page you requested was created using information you submitted in a form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you.
To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh button.
Og det med at refreshe det virker ikke!!!
Warning: Page has Expired The page you requested was created using information you submitted in a form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you.
To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh button.
Og det med at refreshe det virker ikke!!!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Jeg har også oplevet det på nogen sider. Sådan som jeg umiddelbart oplever det har det noget at gøre med hvordan siden er lavet, og ikke exploreren. Hvis man for at få en bestemt side frem skal indtaste noget info, kan man ikke gå tilbage til denne side ved at bruge back knappen. Det er fordi den så ikke har den info der er nødvendig for at vise siden.
I de fleste tilfælde hvor jeg har oplevet det har der været et link som hedder tilbage, som så sender den indtastede info igen - og dermed gør det muligt at gå tilbage og se siden.
Nok lidt indviklet forklaret, men i bund og grund - Kig efter et link som hedder tilbage, forrige side osv.
I de fleste tilfælde hvor jeg har oplevet det har der været et link som hedder tilbage, som så sender den indtastede info igen - og dermed gør det muligt at gå tilbage og se siden.
Nok lidt indviklet forklaret, men i bund og grund - Kig efter et link som hedder tilbage, forrige side osv.