Italiensk Track: Sempre Mio

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Vinkel
Geografisk sted: DK

Italiensk Track: Sempre Mio

Indlæg af Vinkel »

Hey har næsten lige været i tyrkiet hvor de spillede et italiensk track overalt... fik at vide det var fra sidste år.. tracket sku hedde noget i stil med Punch - Sempre Mio eller lign.. Stilen vil jeg kalde dance med en mandlig sager der synger på italiensk.. håber nogen kan hjælpe.. fang mig på icq:117361419 eller msn vinkel4real@msn.com
-=DgsR=-
Geografisk sted: Sjælland
Kontakt:

Indlæg af -=DgsR=- »

Her må da være nogen der ka hjælpe, lyder spændene!
Driwt1

Indlæg af Driwt1 »

Hej Vinkel!

Har undersøgt meget omkring den sang,du søger men uden held..
har snakket med alle samtlige italo nørder jeg kender og de kender/har den ikke,og har aldrig hørt om den og jeg heller ikke.. :cry:

jeg må have lidt mere info om tracket,lyder ellers spændene..

Der er en gruppe fra 80'erne der hedder PUNCH,nægter at tro det er den..
den er fra 1983,den er sku skod.
og SEMPRE MIO og hvad der ellers minder om det,men uden held.

Men jeg har meget med en italiensk mand der snakker ind over noget bass,så måske jeg skulle finde nogle frem til dig :)
måske vi var heldige!

kan i hygge. :)

ps.kontakt Caors hvis du får brug for mig.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Mon ikke nærmere det er 'Davinia - Sempre Di Più'?

Den hittede voldsomt '97/'98. Totalt fedt euro/italo-nummer. Jeg har den desværre kun på minidisc. Men det skulle ikke undre mig den er kommet lidt for sent til Tyrkiet :) Mener dog bestemt også jeg har den et sted på min computer. Men en søgning efter 'davinia' gav desværre intet.

http://www.discogs.com/release/62898
http://www.hitsurf.dk/top20/19981.html
http://www.hitsquick.com/music/cdx/361198
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Zenic

Indlæg af Zenic »

Hvis du endnu ikke selv har fundet den, så har jeg

Davinia - Sempre Di Piu ... der er nu ingen mande stemme ?

slå til die blüme og den vil give dig en gave ;)
Vinkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Vinkel »

Hmmm det er ik Davinia - Sempre Di Piu. Har fået den af Zenic, men nej det var desværre ikke den :( hulk snøft...

Det eneste jeg ved om den er at det er en mande stemme der måske er gjort lidt ved, forvrænget lidt, men det er ik meget, og det er sådan lidt poppet - lidt dance men ik meget.. de sagde de fleste steder at den hittede meget sidste år også.. navnet er jeg som sagt usikker på, men det eneste jeg fik på en bar/disco var Punch - Sempre Mio eller Push - Sempre Mio.. Håber i stadig kan hjælpe.. :D
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Er der ikke en som kan støve "Davinia - Sempre Di Piu" op til mig? Virkelig et klassetrack jeg aldrig har fået på computeren. Minidisc'en er blevet solgt i mellemtiden.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar