Gamma & Brightness i spil!!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Darknezz

Gamma & Brightness i spil!!

Indlæg af Darknezz »

Hejsa

Jeg har et lille problem, når eg sidder og spiller fx. battlefield kan der til tider være vældig mørkt, men i battlefield er der såvidt jeg ved ikke rigtig nogen gamma & brightness kontrol. derfor må der bare være et program som man kan installere og via en tastekombination justere gamma & brightness i forskellige spil

Nogen der kender til et sådan program, eller en løsning så smid lige et post

Darknezz
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Så vidt jeg ved kører Battelfield da på HL motoren og det vil sige du kan trykke consol ned og skrive: gamma eller brigthness

Disse to har en tal værdi jo højere talværdi jo lysere du skal reconnecte til serveren for at kunne se dine ændringer.
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Battlefield på HL motoren? Det vil jeg nu ik kalde det, da BF er et spil du køber og har ik noget med HL at gøre...
Billede
Fjeder
Geografisk sted: Vendsyssel
Kontakt:

Indlæg af Fjeder »

selvom BF er et selvstændigt spil, kan udviklerne godt ha brugt grafik motoren fra half life, det gør de forskellige udviklere tit, men lige i det her tilfælde ved jeg det ikke med sikkerhed, nøjes med at sige muligheden er der...
Dr. Evil
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

ville half-life grafikmotoren ikke også være en smule gammel og out of date at bruge?..
For the love of music!
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Det var ikke det drengen spurgte om :D

Du kan bruge PowerStrip til at gøre din skærm og spillet lysere.
Der er mange der bruger det når de spiller CS f.eks.
BØH
Besvar