REQ: Vamous a´la Playa 2003
Redaktør: Moderators
-
night_hawk
REQ: Vamous a´la Playa 2003
der skulle være en udgave af overstående navn (Vamous a´la Playa 2003) i et 2003 mix !
det ville jeg gerne ha fat ! 

Tja - så blander gammelfar sig lidt her, efter ikke at have deltaget på boardet her i meget meget lang tid.
(hmm. nok ikke mange der kan huske mig)
Den nye version af Righeira - Vamos A La Playa, ligger på albummet Italo Dance Explosion 2003.
Smid en besked, hvis i stadig ikke har fundet den. Så skal jeg smide den op et sted, så i kan hente den.
Original singlen er iøvrigt fra 1983, men er blevet udgivet flere gange siden.
Jeg synes dog original singlen som blev udgivet på A & M records er klart den fedeste udgave - men 2003 remixet, ligner nu originalen en hel del.
Mange af de andre udgaver, som er kommet - er remixet så meget, at man næsten ikke kan genkende melodien
DJ ZIVAGO
(hmm. nok ikke mange der kan huske mig)
Den nye version af Righeira - Vamos A La Playa, ligger på albummet Italo Dance Explosion 2003.
Smid en besked, hvis i stadig ikke har fundet den. Så skal jeg smide den op et sted, så i kan hente den.
Original singlen er iøvrigt fra 1983, men er blevet udgivet flere gange siden.
Jeg synes dog original singlen som blev udgivet på A & M records er klart den fedeste udgave - men 2003 remixet, ligner nu originalen en hel del.
Mange af de andre udgaver, som er kommet - er remixet så meget, at man næsten ikke kan genkende melodien
DJ ZIVAGO