Sean Poul - Get Busy (dj da force trance remix)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
dj-da-force

Sean Poul - Get Busy (dj da force trance remix)

Indlæg af dj-da-force »

ja jeg ved ikke rigtig hvor jeg sku lægge dette indlæg men nu sker det her...
tag lige på min side og lyt til mit nye nummer.. jeg kan love jer for i vil bliver overrasket over det (tror jeg) :D

www.mymusic.dk/bands/Dj-Da-Force/

MVH Dj Da Force / Dj BazzTÜrk
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Hej dj da-force

Hvis det nummer som ligger på mymusic under navnet sean poul er det samme nummer som der har været reklame for på tv, så bryder jeg mig overhovedet ikke om det.

Der er intet, der på mig minder om noget, der kan bruges nogen steder, så jeg håber oprigtigt, at det er det forkerte nummer med den rigtige titel du har lagt op.

Overrasket det er jeg ihvertfald. Jeg skal dog gerne indrømme, at hvis det ikke er det samme person, som der bliver reklameret for på tv, så undskylder jeg meget. Jeg tænker på ham der Just give me the lights...

Jeg bryder mig dog ikke specielt om nummeret alligevel. Den mangler noget bund, noget power, noget der siger, at det her er fedt.

Meget hård kritik for en person, som ikke selv forsøger at lave musik, men jeg må hellere få hørt dine andre numre for at se om de giver dig mere retfærdighed.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Dr. Evil
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

lol, sean POUL <-- totalt fordansket :D
For the love of music!
Besvar